Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 14 feb 2004 21:39

haha eerlijk gezegt kijk ik (behalve voor schoolopdrachten) niet vaak naar de cosmos en heb ik cosmo girl gekocht uit verveling. Saaien pauzes namelijk.

Maar kan je allicht een beetje beter leren kennen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Eerste kus verhalen

Berichtdoor *Annet* » 14 feb 2004 23:01

Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.

Ik stikte bijna!

Ondanks dat het al zo lang geleden is, blijft het me maar achtervolgen, kom ik hier ooit nog van af :?:

Is dit een jeugdtrauma :?:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Re: Eerste kus verhalen

Berichtdoor Renee » 14 feb 2004 23:04

Annettje schreef:Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.

Ik stikte bijna!

Ondanks dat het al zo lang geleden is, blijft het me maar achtervolgen, kom ik hier ooit nog van af :?:

AU! Annet rijt oude wonden bij mij open...ik had t juist verdrongen maar nu komt t weer in alle hevigheid terug! Ow dr. Love, hoe kunt u ons hier toch weer van af helpen????

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 feb 2004 23:17

Annettje schreef:Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.

Ik stikte bijna!

Mooi verhaal Annettje! :oops:
Je komt hier vanaf, dat is het mooie van dit vak, je kan mensen helpen! 8)

Het enige wat je hoeft te doen, geeft eens een echte vent een zoen! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 feb 2004 23:24

Renee schreef:

Ik stikte bijna!

AU! Annet rijt oude wonden bij mij open...ik had t juist verdrongen maar nu komt t weer in alle hevigheid terug! Ow dr. Love, hoe kunt u ons hier toch weer van af helpen????

Ha Renee, weer genezen zie ik!!! :D ow wat goed is dat om te constateren!
Je schrijft 'het komt in alle hevigheid terug! wat goed van je! Nou, laat maar komen die emoties! :mrgreen: Laat het over je heen komen en vanaf dat moment zal je zien dat het beter zal gaan. 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 feb 2004 23:27

O, dr Love

wat een vreselijk, walgelijk, slap antwoord. Hier kan ik toch niets mee!

Dacht dat u een echte vent was, heb ik het nou verkeerd?????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 feb 2004 23:37

Annettje schreef:O, dr Love

wat een vreselijk, walgelijk, slap antwoord. Hier kan ik toch niets mee!

Dacht dat u een echte vent was, heb ik het nou verkeerd?????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Annettje toch, het is vaak zo makkelijk de oplossing dat mensen het niet willen zien!!! :roll:
maar oke, er nog een therapie, die zal ik morgen hier behandelen!!! 8) je vraag er om!!! :D
en dan kijken we eens welke oplossing de beste is geweest! :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 feb 2004 23:42

Zal ik me dan gelijk maar aanmelden? ? ?

Zal gelijk es kijken of ik nog een echte vent kan vinden, die zich wil aanmelden als proefkonijn! Voor de praktijklessen, zal ik maar zeggen....

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 feb 2004 23:48

Annettje schreef:Zal ik me dan gelijk maar aanmelden? ? ?

Zal gelijk es kijken of ik nog een echte vent kan vinden, die zich wil aanmelden als proefkonijn! Voor de praktijklessen, zal ik maar zeggen....

Je bent aangemeld Annettje, en ik kijk gelijk even op de gang of in de kantine van de DrLove praktijk of er niet een echte vent loopt die jouw kan afhelpen van je jeugdtrauma

*loopt nu speurend op de gang* :shock:

hm, niemand te zien op dit tijdstip Annetje, er is nu nog maar 1 echte vent, maar die heeft nu praktijk................ 8) 8)

Morgen zal ik nog even over je heenbuigen, over je probleem dan en een nieuwe spectaculaire therapie op je loslaten :mrgreen:

Vin

Berichtdoor Vin » 15 feb 2004 08:52

* 8) loopt door de gang 8) *

charlie
Mineur
Mineur

help!

Berichtdoor charlie » 15 feb 2004 16:21

en beste dokters,
Nog enige opbouwende tips na jullie observatie van onze versierpogingen afgelopen vrijdagnacht?
(verdere specificatie's zijn nog niet prijsgegeven in het belang van het onderzoek)

alvast bedankt!
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

columbus
Majoor
Majoor

Re: help!

Berichtdoor columbus » 15 feb 2004 16:32

charlie schreef:en beste dokters,
Nog enige opbouwende tips na jullie observatie van onze versierpogingen afgelopen vrijdagnacht?
(verdere specificatie's zijn nog niet prijsgegeven in het belang van het onderzoek)

alvast bedankt!

Ha Charlie,

Met verbazing heb ik je pogingen getracht te volgen. Het nivo van je versiertrucs zijn van dien aard dat ik special voor jou een boekje heb geschreven en wel in diezelfde nacht na de after-meeting in Bollee. :D
Het boekje is getiteld ‘Versier, maar zonder bier!’ omdat die grote hoeveelheden alcohol niet echt bijdragen aan een goed uitgekristaliseerde versier sessie. :(
Nee, mijn eerste indruk van je was ‘daar heb je een echte Casanova’ :wink: maar na een half uurtje naar het gezwoeg van je te hebben gekeken kon ik het niet meer aanzien hoe je de edele kunst van het versieren te grabbel gooide! :roll:

Probeer het later nog eens , beste Charlie :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 feb 2004 17:46

columbus schreef:

alvast bedankt!

Ha Charlie,

Met verbazing heb ik je pogingen getracht te volgen. Het nivo van je versiertrucs zijn van dien aard dat ik special voor jou een boekje heb geschreven en wel in diezelfde nacht na de after-meeting in Bollee. :D
Het boekje is getiteld ‘Versier, maar zonder bier!’ omdat die grote hoeveelheden alcohol niet echt bijdragen aan een goed uitgekristaliseerde versier sessie. :(
Nee, mijn eerste indruk van je was ‘daar heb je een echte Casanova’ :wink: maar na een half uurtje naar het gezwoeg van je te hebben gekeken kon ik het niet meer aanzien hoe je de edele kunst van het versieren te grabbel gooide! :roll:

het gebeurd niet vaak maar ik ben het niet met jullie een heren der doktoren!!!!!

Vin

Berichtdoor Vin » 15 feb 2004 18:01

Beste Charlie,

Ik vond je versierkunsten zeer indrukwekkend! :mrgreen: Momenteel ben ik een beetje mijn eigen stijl aan het polijsten met wat ik uit jouw trukendoos heb mogen aanschouwen. Ik zal dit komende vrijdag uiteraard op wat vrouwelijk schoon gaan testen en de resultaten verwerken in het onderzoek.

Misschien het beste aan je versierpogingen was nog wel dat de dames die je achterliet in je spoor van vernie...versiering, was dat ze mij om de hals vielen: 'Red mij, dokter!' Dus ook van die kant gezien, 'Vooral doorgaan!' 8) :lol:

Warme groet,

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 15 feb 2004 18:10

essieee schreef:
columbus schreef:

alvast bedankt!

Ha Charlie,

het gebeurd niet vaak maar ik ben het niet met jullie een heren der doktoren!!!!!

Ha Esssieee,

Ik zal een voorbeeld geven:

Er komt een man bij de dokter, want hij voelt zich niet lekker. De dokter onderzoekt em en constateert dat de chinees waar die man de vorige dag stiekem heeft gegeten (zonder z’n vrouw) niet aan de hygiëne eisen voldoet. De arme man heeft een voedselvergiftiging opgelopen en daar is geen twijfel mogelijk.

De man komt thuis en verteld zn vrouw wat hem mankeert. De vrouw belt de dokter en zegt dat haar man geen voedselvergiftiging heeft. Omdat hij altijd netjes thuis eet en er niets mankeert aan het door haar bereidde voedsel.

Wie heeft er nu gelijk? De dokter? Of de vrouw?

Terug naar “Archief”