( ik heb makkelijk praten, heb nl geen boven

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Nou, mijn huis is toch echt elke dag een ontplofte bom. Want ik kom om 16.00 uur thuis met Jurian na een dagdienst, en binnen de kortste keren liggen alle mandjes met speelgoed door de hele kamer. Ik zuig en dweil ook bijna iedere dag. En ik doe mijn huishouden ook niet op 1 zelfde dag hoor, maar de ene dag op de ochtend beneden (Jurian vindt mee poetsen het mooiste dat er is), en een andere dag op de middag bijvoorbeeld boven. Tegenwoordig speelt hij ook heerlijk boven, dus dat gaat nu goed. Toen hij nog elke dag 's middags sliep, deed ik boven altijd als hij op bed lag.
Maar als ik een week thuis ben wordt alles wel viezer, maar dan nog doe ik alles elke week, en zuig en dweil ik bijna dagelijks. Maargoed, als we allebei van half 9 tot 5 zouden werken, en Jurian dan na het eten meteen naar bed zou gaan, zou het idd totaal anders zijn, maar doordat ik alsnog best veel met hem thuis ben, en hij nou niet het meest nette jongetje is dat er bestaatwordt het nog een rommeltje
schelpje3 schreef:Een huis leeft pas als er wat rommeltjes liggen, de krant, wat speelgoed.
We wonen nu eenmaal niet in een toonzaalwaar professionele stylistes de kussentjes neervleien
pannenkoek schreef:hier liepen de kinders er ook gewoon bij als ik bezig was in huis. Tot een jr of 2 zaten ze in de box. Ik ken iemand die haar moeder vroeg om op te passen als ze boven schoon moest maken. Sorry, maar dat vind ik een beetje overdreven. Kind in de box, en deur op een kiertje. En vanaf een jr of 2 kunnen ze best boven spelen.
( ik heb makkelijk praten, heb nl geen boven)
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Een huis leeft pas als er wat rommeltjes liggen, de krant, wat speelgoed.
We wonen nu eenmaal niet in een toonzaalwaar professionele stylistes de kussentjes neervleien
Ja, alleen bestaat er wel het gevaar dat zoiets schreeuwend uit de hand loopt en dat is ook niks, kan ik je vertellen. Ik heb wel eens bij een vriend die verhuisde de woonkamer leeg staan scheppen(!). Is natuurlijk weer het andere uiterste, maar toch.
lievemama schreef:Mijn man is vaak van huis, maar meer omdat hij een drukke baan heeft en savonds ontspanning nodig heeft, maar omdat we niet altijd oppas willen vragen lukt dat dus niet om dat samen te doen, dus doet hij dat met vrienden...dat vind ik wel echt moeilijk...want daardoor kom ik dus niet zo veel buitens huis...ik moet echt dingen plannen...maar ik vind het wel lekker om met mijn man op de bank te hangen....daar geniet ik enorm van, mijn man ook, maar niet iedere avond...helaas....kent iemand dat?
Sophie77 schreef:Wat ik trouwens wel heel belangrijk (en fijn) vindt: manlief probeert altijd om pas weg te gaan als hij de jongste vier kids op bed heeft gebracht. Dat is echt zijn tijd met de kinderen; hij heeft een heel ritueel met ze en dat vinden ze echt geweldig! Natuurlijk lukt het niet altijd, maar hij probeert het in ieder geval wel.
trijntjejohanna schreef:hier brengt Tobias elke avond de kinderen op bed.. is een heel ritueel en duurt ongeveer 3 kwartier
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten