Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Haai » 19 okt 2010 14:18

Ik geef momenteel het meest uit aan panties, geloof ik :? Ik kijk echt uit naar wat kouder weer, zodat ik dikke panties en maillots kan dragen. Wat ik verder uitgeef aan kleding weet ik niet zo, bijna niets in ieder geval.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 okt 2010 23:01

Kate Spade schreef:Wat geven jullie nou uit aan kleding? Gemiddeld per maand?

Bij mij wisselt het best wel sterk, ik zit nu rond de 50 euro per maand. Ik koop dan alleen wat ik echt nodig heb; ondergoed, sokken/panty's en een lekker warm vest. Straks als de uitverkoop er is, zal ik wel meer uitgeven. Ik hoop dan leuke laarzen te scoren :D

Ik zit nu op 90 euro per maand :oops:
Ik let nu wel meer op mijn kleding dan toen ik student was, omdat ik weleens voor mijn werk externe vergaderingen/presentaties heb en dan wil ik er graag netjes uitzien.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 okt 2010 12:20

Ik heb geen flauw idee. Ik koop wat ik nodig heb en dat is de ene maand soms heel veel en daarna maanden niet. Ik let ook nooit zo op de prijs, ik kijk meer of ik er veel plezier van kan hebben en er langere tijd mee kan doen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 okt 2010 13:20

Ik heb gisteren bij Wehkamp wat besteld (k ben benieuwd, ook laarzen), ze brengen het vanmiddag bij me thuis.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 21 okt 2010 13:52

Evelien schreef:Ik heb gisteren bij Wehkamp wat besteld (k ben benieuwd, ook laarzen), ze brengen het vanmiddag bij me thuis.

ik bestel voorlopig niet meer bij de Wehcamp. ik had voor een tijd terug een bestelling gedaan.
ik heb zo vaak gebeld en na 4 weken had ik dan eindelijk mijn bestelling in huis.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 okt 2010 14:16

Ik heb het altijd de volgende dag (als de kledingstukken op voorraad zijn, sommige kledingstukken zijn even niet op voorraad en dat staat er ook netjes bij) of een dag later in huis.

Bijna alles kan terug op 1 tuniek en nette drie kwartsbroek na.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 okt 2010 16:11

Ja daar houd ik dus niet zo van. Moet je alles weer inpakken en terugsturen enz. Ik loop gewoon af en toe wel wat winkels in, weet ik gelijk hoe het zit :)

Gisteren onverwacht nog even wat winkels ingelopen. Eén klein winkeltje had allemaal leuke winterdingen en helemaal niet zo duur! Heb nu een wollen trui, vrolijk gebreid van verschillende kleurtjes mét bijpassende sjaal. Een gebreid donkergrijs vest, valt bij de hals mooi open met de kraag en heeft grappige korte mouwtjes, net alsof je bijna gaat vliegen. En dan nog een net zwart shirt met korte mouw. Niet per se voor nu, wel erg leuk voor een feestje, diner o.i.d. En voor onder het grijze vest nog een mooi katoenen groen shirt met wijde col erop. Voor €80 klaar! Dat heb ik niet zo snel normaal gesproken buiten de uitverkoop ;)
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 okt 2010 17:28

Ik heb een hekel aan klerenshoppen (de winkel in en passen). Ach een DHL depot zit hier om de hoek dus in pakken en je brengt het er naar toe.

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 21 okt 2010 21:17

Ik heb tot nu toe nog meer weinig leuks kunnen vinden :?. Heb laatst wel een leuk rokje gekocht, alleen daar wil ik dan dezelfde kleur roze die erin zit een truitje van hebben en dan iets van een gebreide bruine bollero bij. Alleen ik heb het idee dan ik soms iets verzin maar dat het dan vervolgens nergens te krijgen is :-k...

Daarbij hou ik winkelen niet heel lang vol, dus het werkt alleen maar frustrerend dat wanneer je naar de winkel gaat je vervolgens nog niks leuks kunt vinden. Al vind ik het vaak ook best wel moeilijk wat ik nu precies dragen wil, ik hou wel van netjes maar ook wel weer van sportief.

Wil nog ff 'n nieuwe stelletje voor de kerk hebben, wat weet ik alleen nog niet precies. Wil wel ff iets van 'n aparte rok hebben... Heb vorig jaar 'n nieuwe donkerbruine hoed gekocht dus ik wil wel graag 'n beetje in die kleur blijven. Kwam laatst wel 'n leuke bronskleurige rok tegen... Anders nog maar eens even speuren via internet.

Het is heel wisselend hoeveel geld ik uitgeef aan kleding. Op schoenen bezuinig ik niet, laatst nieuwe laarzen gekocht van bijna € 200,- dan moet ik wel ff slikken als ik die prijs zie. Goedkope laarzen is geen optie. Voor m'n stage heb ik de duurdere variant laarzen van de scapino omdat ik het zonde vind om op m'n nette laarzen daar te lopen, ik ga best wel vaak door m'n knieën, er komen dus al snel allemaal van die mooie vouwen in #-o, daarbij worden ze ook nog wel eens nat. Al kijk ik wel of er een goed voetbed in zit. Verder stel ik wel max. aan bedrag wat ik voor iets betaal maar soms zie ik iets heel moois en dan denk ik ach toe dan ook maar ;).
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 okt 2010 21:56

Vandaag bij de Gap een leuk vest en bodywarmer gekocht voor Michael. Wilde eigenlijk ondergoed voor 'm kopen :oops: Maaaar....ik ben er nu wel achter dat ik hier nu ook online kan bestellen bij de H&M, wat vorige maand dus nog niet kon! Dus Michaels ondergoed komt er wel :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 okt 2010 10:06

ik snuffel ook graag bij Wehkamp en heb nog nooit problemen gehad met een bestelling. Nu wil ik nog wat leuke bloesjes hebben...... ik kon niets vinden bij ons in het winkelcentrum dus ga ik online en anders as zaterdag naar Utrecht.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 okt 2010 13:03

Hugo heeft besloten dat hij geen bodywarmer meer aan wil. Hij vindt de ritssluiting zeer doen en ik kan op mn hoofd gaan staan, maar hij doet hem niet meer aan. Nu maar een heel dik vest gekocht voor hem, want jassen vindt hij ook afgrijselijk.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 24 okt 2010 13:45

ik geef belachelijk veel geld uit aan kleding. de ene week €100 de ander week €50. :oops:
pas geleden mijn rokken eens geteld, ik heb er meer dan 50 :o (beschamend :oops: )

(ik kan ook wel spreken van een shopverslaving :-$ )
Gods geduld is groot maar niet oneindig

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 24 okt 2010 14:18

Nou... Ik heb gister mijn tas met winterkleding uit de tas gepakt, en ben ook eens mijn rokjes gaan tellen. Het waren er maar 4 waarvan er 1 tussenzit die ik echt al 3-4 jaar heb ofzo.. Maar hij zit zo lekker en ziet er nog goed uit :mrgreen:
Afijn, gister zat ik niet zo lekker in mijn vel, dus mijn moeder meegesleept naar de stad. Bij the sting een leuk vest gekocht, toen zag mijn moeder opeens een leuk jurkje hangen, o zegt ze.. Is maar 10 euro, pas eens. Dus ik passen, stond hartstikke leuk! Die krijg je van mij zegt ze! :D De lieverd... Er nog een leuke fel gekleurde legging bij gezocht en ik heb er een stelletje bij!
Voor de rest nog een zwart rokje en nog een wit wollen rokje... En was in totaal toch maar voor 90 euro klaar ofzo.. Toch weer netjes gedaan 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 25 okt 2010 21:08

Echt ruim zit ik ook niet in de kleren op 't moment. Ik ben eigenlijk van plan af te gaan vallen en dus stel ik kleren kopen steeds uit. 'k Moet alleen nog steeds beginnen met een dieet ...

Vorige week heb ik voor onze oudste dochter (3 jaar) een winterjas gekocht. 30 euro koste hij (dus binnen m'n budget van 40 euro :wink: ) en helemaal naar m'n zin. Twee jongens pasten hun jassen van vorig jaar nog (en ze zien er nog prima uit) en voor de twee andere jongens kreeg ik van een vriendin 2 mooie exemplaren. De jongste kreeg er één als kraamcadeau, dus als ik voor manlief nog een jas vind, is iedereen weer voorzien voor een laag bedrag!

Terug naar “Archief”