Ik heb tot nu toe nog meer weinig leuks kunnen vinden

. Heb laatst wel een leuk rokje gekocht, alleen daar wil ik dan dezelfde kleur roze die erin zit een truitje van hebben en dan iets van een gebreide bruine bollero bij. Alleen ik heb het idee dan ik soms iets verzin maar dat het dan vervolgens nergens te krijgen is

...
Daarbij hou ik winkelen niet heel lang vol, dus het werkt alleen maar frustrerend dat wanneer je naar de winkel gaat je vervolgens nog niks leuks kunt vinden. Al vind ik het vaak ook best wel moeilijk wat ik nu precies dragen wil, ik hou wel van netjes maar ook wel weer van sportief.
Wil nog ff 'n nieuwe stelletje voor de kerk hebben, wat weet ik alleen nog niet precies. Wil wel ff iets van 'n aparte rok hebben... Heb vorig jaar 'n nieuwe donkerbruine hoed gekocht dus ik wil wel graag 'n beetje in die kleur blijven. Kwam laatst wel 'n leuke bronskleurige rok tegen... Anders nog maar eens even speuren via internet.
Het is heel wisselend hoeveel geld ik uitgeef aan kleding. Op schoenen bezuinig ik niet, laatst nieuwe laarzen gekocht van bijna € 200,- dan moet ik wel ff slikken als ik die prijs zie. Goedkope laarzen is geen optie. Voor m'n stage heb ik de duurdere variant laarzen van de scapino omdat ik het zonde vind om op m'n nette laarzen daar te lopen, ik ga best wel vaak door m'n knieën, er komen dus al snel allemaal van die mooie vouwen in

, daarbij worden ze ook nog wel eens nat. Al kijk ik wel of er een goed voetbed in zit. Verder stel ik wel max. aan bedrag wat ik voor iets betaal maar soms zie ik iets heel moois en dan denk ik ach toe dan ook maar

.
Wat de toekomst brengen moge........