Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor liefie » 11 okt 2010 20:15

Vanmiddag al onze kleding uitgezocht en een vuilniszak kleding weggedaan :D
Kunnen weer shoppen :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 okt 2010 12:44

kwebbel schreef:ik heb met m'n schoonzus heerlijke bh's gekocht met bijpassende onderbroeken. M'n man vind het fijn als hij mij setjes ziet dragen. Niet voor zijn eigen genot om het zomaar plat te zeggen maar gewoon omdat hij het fijn vind als ik er leuk uitziet. ALs ik mezelf goed voel dan voel ik mij ook beter (uiteraard :mrgreen: ) maar dan kleed ik mij ook beter.

Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek :lol:

Ik ben op het ogenblik meer van de hipsters en boxers. Zitten erg fijn en helemaal met de hipsters zie je de lijnen minder door je broek.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 okt 2010 13:02

Die draag ik ook zoveel mogelijk. En heel af en toe een string. De gewone slips komen pas aan de beurt als alles in de was zit ;)
pobody's nerfect

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 okt 2010 13:32

Hier weer druk met breipatronen zoeken en lekker (voor me laten) breien.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 okt 2010 16:28

ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek :lol:

Ik vind 'slipje' viezer klinken dan onderbroek.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 okt 2010 12:10

Lalage schreef:
ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek :lol:

dan heb ik liever een groot wit stuk stof zonder elastiek dan een 'slipje' idd.. ik vind dat zo hoerig klinken. Ik vind ze persoonlijk associëren met bepaalde tv programma's van BNN e.d.
Ik hoor niet graag in een lingeriewinkel: "En mevrouw welk slipje wilt u passen?" Daar krijg ik al de kriebels van :shock: :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 17 okt 2010 14:25

Marnix schreef:Thanx.

@jans1: ach, die zou ik 4 jaar geleden ook niet aangetrokken hebben. Er is dus hoop, geduld hebben en langzaam hem hervormen ;-)

@Marnix.. Dit zijn ze geworden..
Afbeelding

Die met dat ruitje heeft hij nog gepast, maar hij had niet veel steun aan de zolen 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 okt 2010 12:59

Oke, leuk hoor :)

kwebbel schreef:
Lalage schreef:

dan heb ik liever een groot wit stuk stof zonder elastiek dan een 'slipje' idd.. ik vind dat zo hoerig klinken. Ik vind ze persoonlijk associëren met bepaalde tv programma's van BNN e.d.
Ik hoor niet graag in een lingeriewinkel: "En mevrouw welk slipje wilt u passen?" Daar krijg ik al de kriebels van :shock: :?

Het is maar wat je gewend bent. Ik vind "slip" nou niet heel hoerig klinken (verkleinwoord idd wel iets meer, dan krijg je een verkleining van iets wat al heel klein is en dan blijft er wel heel weinig over :) )
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 okt 2010 13:27

Inderdaad, vind het ook niet vies klinken. Het is voor mij gewoon een omschrijving van bepaald soort ondergoed, net zoals boxer, hipster, string, bh, etc.

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 19 okt 2010 09:03

kwebbel schreef:
Lalage schreef:

Ik heb ook altijd graag een gewone Sloggi onderbroek aan :mrgreen:
Het woord slip(je) past ook niet zo bij mij, twrwijl ik verder wel een "verfijnde" kledingstijl heb.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 okt 2010 09:25

ik heb ook sloggi's en die zitten heerlijk :D
wat maakt het nu uit welk woord wel of niet bij je past, volgens mij is dit voor iedereen persoonlijk.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 19 okt 2010 09:37

Ik heb een hele stapel van die Bjorn Borgs.. Ze zitten heerlijk!!! En nog leuke kleurtjes ook 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 okt 2010 09:44

zo ik heb weer wat kleding besteld. :oops: incl. dr marten laarzen.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 19 okt 2010 10:04

Wat geven jullie nou uit aan kleding? Gemiddeld per maand?

Bij mij wisselt het best wel sterk, ik zit nu rond de 50 euro per maand. Ik koop dan alleen wat ik echt nodig heb; ondergoed, sokken/panty's en een lekker warm vest. Straks als de uitverkoop er is, zal ik wel meer uitgeven. Ik hoop dan leuke laarzen te scoren :D
Dus, dat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 okt 2010 10:15

Omdat ik nu aan het afvallen ben geef ik meer uit dan voorheen. k Heb nu ook echt broeken nodig, straks in de uitverkoop koop ik wel weer nieuwe broeken (k koop liever nu niet van die dure broeken).

Terug naar “Archief”