Kunnen weer shoppen

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:ik heb met m'n schoonzus heerlijke bh's gekocht met bijpassende onderbroeken. M'n man vind het fijn als hij mij setjes ziet dragen. Niet voor zijn eigen genot om het zomaar plat te zeggen maar gewoon omdat hij het fijn vind als ik er leuk uitziet. ALs ik mezelf goed voel dan voel ik mij ook beter (uiteraard) maar dan kleed ik mij ook beter.
ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek![]()
dan heb ik liever een groot wit stuk stof zonder elastiek dan een 'slipje' idd.. ik vind dat zo hoerig klinken. Ik vind ze persoonlijk associëren met bepaalde tv programma's van BNN e.d.Lalage schreef:ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek![]()
Ik vind 'slipje' viezer klinken dan onderbroek.
Marnix schreef:Thanx.
@jans1: ach, die zou ik 4 jaar geleden ook niet aangetrokken hebben. Er is dus hoop, geduld hebben en langzaam hem hervormen
kwebbel schreef:dan heb ik liever een groot wit stuk stof zonder elastiek dan een 'slipje' idd.. ik vind dat zo hoerig klinken. Ik vind ze persoonlijk associëren met bepaalde tv programma's van BNN e.d.Lalage schreef:ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek![]()
Ik hoor niet graag in een lingeriewinkel: "En mevrouw welk slipje wilt u passen?" Daar krijg ik al de kriebels van![]()
kwebbel schreef:dan heb ik liever een groot wit stuk stof zonder elastiek dan een 'slipje' idd.. ik vind dat zo hoerig klinken. Ik vind ze persoonlijk associëren met bepaalde tv programma's van BNN e.d.Lalage schreef:ajl schreef:Het woord 'onderbroek' is echt vloeken in de kerk voor de lingeriebranche. Ik moet zeggen dat ik zelf bij dit woord ook altijd visoenen krijg van grote, witte stukken stof zonder elastiek![]()
Ik hoor niet graag in een lingeriewinkel: "En mevrouw welk slipje wilt u passen?" Daar krijg ik al de kriebels van![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten