Moderators: Memmem, Moderafo's
Gretchen schreef:@ Marnix: Dat kunnen mannen altijd zo makkelijk zeggen.Verstandelijk weet ik dat ook, maar het lukt vaak niet he...
![]()
@ Evelien: Leuk zeg, als je ook complimentjes krijgt! Daar doe je het toch ook een beetje voor.![]()
Ik ben gisteravond voor het eerst met m'n vriend wezen squashen. Was ook wel erg leuk en dit willen we vaker doen. Alleen een beetje jammer dat we daarvoor weinig tijd hadden om te eten, en daarom maar patat hebben gehaald... Maar goed, vanavond eet ik geen warm eten, maar brood, dus dat scheelt ook.
Misschien heeft Mortlach trouwens wel gelijk: Zorg gewoon dat je geen ongezonde dingen in huis hebt. Als je dan zo'n bui hebt dat je chocola, koekjes etc. wil eten en je kan daar geen nee tegen zeggen, dan kan je het het beste gewoon niet hebben... kan je ook niet aan die eetdrang toegeven en moet je wel wat gezonders kiezen
Marnix schreef:Precies, dan dat maar... of je deelt je worsteling / strijd met hem en dan zegt ie misschien wel: ik begrijp het, om je niet in verzoeking te brengen laat ik het ook wel staan... en kies je samen voor gezonde lekkere alternatieven
Spons schreef:zo ik heb er 7 kilo af, gaat langzaam maar gestaag, zit nu op 92 , kilo, nog minimaal 7 te gaan !
Gretchen schreef:@ Mortlach: ben je "alleen" aan 't sporten gegaan, of doe je het in combinatie met minder eten?
Succes allemaal weer deze week!
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten