Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:Ja en het was nog precies bij een heel drukke weg![]()
Gelukkig was manlief erbij en heeft het stoeltje gelijk op zijn fiets gezet (hij heeft ook zo'n adapter) want ik was echt te bibberig om verder te fietsen mét stoeltje+kind![]()
Ik wist niet dat ik zo'n stijve hark was geworden want ik heb nu echt enorme spierpijn en zo hard ging het nou ook weer niet. Dat krijg je ervan als je een hekel hebt aan sporten![]()
In onze HEMA heb ik al gekeken maar daar staat 'ie niet. Dus ik kan het niet uitproberen.
Galateia schreef:En daarom zou ik nooit fietsen met een kinderstoeltje op mijn fiets. Ik vind het helemaal niks. Maar ja, ik heb niet eens een fiets
Bumba schreef:Schipje schreef:Ja en het was nog precies bij een heel drukke weg![]()
Gelukkig was manlief erbij en heeft het stoeltje gelijk op zijn fiets gezet (hij heeft ook zo'n adapter) want ik was echt te bibberig om verder te fietsen mét stoeltje+kind![]()
Ik wist niet dat ik zo'n stijve hark was geworden want ik heb nu echt enorme spierpijn en zo hard ging het nou ook weer niet. Dat krijg je ervan als je een hekel hebt aan sporten![]()
In onze HEMA heb ik al gekeken maar daar staat 'ie niet. Dus ik kan het niet uitproberen.
@schipje: Je kunt hem via internet bestellen en dan naar jouw Hema laten komen. Kun je daar altijd nog zien of je hem neemt, of niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten