Moderators: Memmem, Moderafo's
liefie schreef:Daarom heb ik ook geen ''dieet'' gedaan ik wil gewoon alles kunnen eten maar wel met mate zodat ik afviel.
En als we uit eten gingen op vakantie of wat dan ook gewoon net als anderen eten.
Ik ben in januari begonnen en ik heb denk ik in totaal 2,5 maand er niks aangedaan (door mijn zwangerschap en miskraam die er op volgde, 4 weken vakantie en een heleboel etentjes) ben ik ruim 30 kilo kwijt.
Ik heb niet eens het idee dat ik lijn kan niemand echt begrijpen maar is echt zo.
jamillah schreef:liefie schreef:Daarom heb ik ook geen ''dieet'' gedaan ik wil gewoon alles kunnen eten maar wel met mate zodat ik afviel.
En als we uit eten gingen op vakantie of wat dan ook gewoon net als anderen eten.
Ik ben in januari begonnen en ik heb denk ik in totaal 2,5 maand er niks aangedaan (door mijn zwangerschap en miskraam die er op volgde, 4 weken vakantie en een heleboel etentjes) ben ik ruim 30 kilo kwijt.
Ik heb niet eens het idee dat ik lijn kan niemand echt begrijpen maar is echt zo.
Wat deed je dan waardoor je die 30 kilo eerst aan kwam vraag ik me dan af..?
schelpje3 schreef:Gisteravond weer Sonja gekeken en ik sta steeds weer verbaasd wat de mensen naar binnenslaan per dag en hoe betrekkelijk makkelijk ze een ander eetpatroon aanwennen. Gisteravond een vrouw die 2 liter (!) melk per dag dronk.
En een man die steeds patat at (hij werkte in een snackbar) met 10 pompjes saus, dat bleek een heel bakje te zijn![]()
Ik dacht: ben je nu werkelijk zo stom ? Denk je dat dit geen kwaad kan ? of steek je je kop in het zand ?
liefie schreef:jamillah schreef:liefie schreef:Daarom heb ik ook geen ''dieet'' gedaan ik wil gewoon alles kunnen eten maar wel met mate zodat ik afviel.
Wat deed je dan waardoor je die 30 kilo eerst aan kwam vraag ik me dan af..?
Ik ben vooral geminderd met brood eten en andere dingen gaan eten van vlees. Heel slank ben ik nog steeds niet maar zal ik ook niet worden ik heb nu maat 44 maar mijn heupbotten steken gewoon uit
En als je net wat meer eet dan dat je verbrand is ook niet goed. En het is niet gekomen na ons trouwen want in die 2 jaar ben ik nog geen 2 kilo aangkomen
Mortlach schreef:Wat trouwens ook geweldig is om af te vallen, is een half uur per dag wandelen met 50 kilo hond aan het eind van de lijn
Evelien schreef:Wij stappen zo op de fiets naar Bilthoven (18 km). En ook weer terug. Een uitdaging(heb nl. last van m'n stuitje).
Dus lekker veel kilocalorieen verbranden.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten