Ik ben vandaag naar Ede gereden, omdat ze daar superaanbieding hadden. Wandtegels voor de keuken, 25 x 40 cm. We hebben al 3 dozen hele kleine rechthoekige liggen, maar ik had opeens weer bedacht dat hele grote veel stoerder zijn, en dat de keuken daar ruimer door lijkt.
Maar nu heb ik dus 3 dozen nieuwe tegels, maar het is helemaal niet mooi, snif. Doordat ze helemaal effen glad zijn, zijn ze ook echt spierwit, en onze keuken is iets meer richting gebroken wit. Dus het lijkt net of alle kastdeurtjes viezig zijn. De kleine tegeltjes hebben een soort schaduw, waardoor de kleur precies goed is. Ik denk toch dat ik maar de grote tegels op internet ga zetten, en toch de kleine ertegenaan laat zetten. Want grote tegels in precies de kleur vind ik echt te duur grapje worden. Jammer hoor, het idee was leuk

Wij hebben hetzelfde als Judith, met een halve erbij, dat vind ik ideaal!
 Wij hebben hetzelfde als Judith, met een halve erbij, dat vind ik ideaal!  en als ik het persé wilde dan kwam 'ie tegen de muur, dan had ik een stukje anarechtblad, met vaatwasser eronder, dan de kookplaat, dan weer klein stukje aanrechtblad en dat was het...Vond ik een beetje ehhh onpraktisch!
 en als ik het persé wilde dan kwam 'ie tegen de muur, dan had ik een stukje anarechtblad, met vaatwasser eronder, dan de kookplaat, dan weer klein stukje aanrechtblad en dat was het...Vond ik een beetje ehhh onpraktisch! 

: waarom wil je (in zijn algemeenheid, weet ff niet meer wie dat schreef) 2 (grote) spoelbakken? Wij hebben anderhalve (een grote en ook zo'n kleintje, wel vrij diep dus), maar ik gebruik die 2e echt nooit... Vroeger zonder vaatwasser, oké, maar met?
: waarom wil je (in zijn algemeenheid, weet ff niet meer wie dat schreef) 2 (grote) spoelbakken? Wij hebben anderhalve (een grote en ook zo'n kleintje, wel vrij diep dus), maar ik gebruik die 2e echt nooit... Vroeger zonder vaatwasser, oké, maar met?