Hier springtie automatisch aan. Hij staat gewoon op het programma, en als het dan onder de 20 graden is tussen half 7 's morgens en 10 uur 's avonds, dan springt ie aan. Maar 20 graden is hier geen 20 graden, dan is het eigenlijk 19, maar het ding doet het niet helemaal. Toen we het eens een keer zo fris vonden, en hij echt 20 aangaf, hebben we het dus eens met een andere meter gemeten, bleek het niet helemaal te kloppen. maar ik laat hem vaak gewoon op 20 staan, pas als ik het echt fris krijg doe ik hem naar 21 (20 dus eigenlijk). Ik ga geen kou zitten lijen hoor, heb niet voor niks cv

Ik heb vanmorgen Jurians speelgoed maar eens schoongemaakt, en hij heeft flink geholpen. Alles is dus dubbel schoon, en ook alle muren en deuren heeft hij met zijn doekje gedaan, zo lief!
En daarna de bijkeuken leeggehaald en gesopt, en toen was ik op, en ben gestopt. Dus nog steeds is het huis niet gedaan, ach, kan er niet rouwig om worden eigenlijk. Misschien nog even strijken vanavond, en dan ist wel weer best voor nu
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...