Tuinfluiter, ik vond het prikken echt een fluitje van een cent. Je jast de pen er zo in (in je buik), ik vond het totaal geen probleem.
Wij hebben adoptie uitgebreid besproken, ingeschreven gestaan maar uiteindelijk afgemeld i.v.m. medische problemen van mijn man. We zouden waarschijnlijk onderaan de lijst komen of erger nog, helemaal niet mogen meedoen in het traject. Veel landen willen 100% gezonde ouders

. Pleegzorg hebben we ook over nagedacht, informatieavonden bezocht, lijkt ons geweldig om te doen, maar ik wil eerst stabieler zijn (wordt ook geeist en je mag niet meer met behandelingen bezig zijn). Dus wie weet in de toekomst.
Therapie hebben we het niet meer over gehad, we zijn keidruk met heel veel dingen, de agenda loopt behoorlijk over hier, maar het blijft in mijn gedachten. Inmiddels voel ik me ietsje beter, maar dat heeft ook met mijn cyclus te maken (twee weken van de maand ben ik normaal, de andere twee niet helemaal normaal

).
Succes met prikken, ik hoop dat jij het ook makkelijk vind en je er geen last van hebt.