Liefie, wat voor bed hebben jullie dan? Een 'stoffenbed' is mij niet zo duidelijk
 Jammer dat 't niet bevalt... Wij hebben een metalen spijlenbed, en ik vind het echt ideaal! Makkelijk even afnemen met een vochtige doek en je bent weer klaar
 Jammer dat 't niet bevalt... Wij hebben een metalen spijlenbed, en ik vind het echt ideaal! Makkelijk even afnemen met een vochtige doek en je bent weer klaar  
Moderator: Moderafo's
vpk schreef:Spons schreef:vpk schreef:mooie foto's spons!
vind vooral jullie trap erg mooi geworden.
en die bruine kasten in de slaapkamer zou ik persoonlijk wit verven, maar, wie ben ik
dat is ook nog de bedoeling maar dat is een dunne plaat, en die is er al 1x uitgeschoten.. was een heidens karwei om er in te zetten dus dat gaat een klus worden die wat meer geduld vraagt
ah, dan zal ik me er verder niet meer mee bemoeien
mw schreef:@evelien: waarschijnlijk ben jij een stuk blijer met je huis en wordt je steeds een stukje blijer als jullie weer wat gedaan hebben dan al die mensen die het heel normaal vinden in een piekfijn huis te wonen.
Nee hoor, geef mij maar een wat oudere woning. Opknappen is veel leuker dan een nieuw huis inrichten.
 Ik snap dat echt niet; je koopt een huis toch niet op de kleur?
 Ik snap dat echt niet; je koopt een huis toch niet op de kleur?

Je zegt gewoon hoeveel je er aan wil uitgeven, als zij duurder wil is dat haar probleem, niet dat van jullie.
 Je zegt gewoon hoeveel je er aan wil uitgeven, als zij duurder wil is dat haar probleem, niet dat van jullie.  

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 89 gasten