Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Zomaar huilen kan ik ook niet, doe het wel als ik alleen ben of als manlief bij me is.
Hortensia: enige tijd terug ben ik eens bij de ha geweest, had al 2 mnd zoveel lichamelijk klachten.
Had zelf wel het vermoeden dat het gewoon het zh en zwanger worden gebeuren was, maar ik moest toch en groot bloedonderzoek doen.
Gelukkig kwam hier niets uit!!!!
Dus toen wist de ha wel zeker dat het spanningen waren.
Daarom gaf zij aan dat het goed zou zijn naar een maatschappelijk werker te gaan.
Toch maar een afspraak gemaakt en toen het bijna zover was heb ik afgebeld.
Heb maar weinig te behoefte om er met buitenstaanders over te praten.
Tussen manlief en mij gaat dit super goed en voor mij is dat meestal voldoende.
Alleen heb je af en toe momenten, dan zit je zo vol van alles en je wilt niet aan de gang blijven tegen manlief, tja, dan zou ik wel even tegen iemand anders aan willen praten.
Als jij denk dat het goed zou zijn voor je, zeker doen meid!!!
Tuinfluiter schreef:Hortensia: Dat is het soms ook wel een beetje bij mij.
Je hebt toch het gevoel dat het voor de ander niet leuk is als je steeds over jezelf en je kinderwens begint.
Idd HEEL fijn dat we hier in dit topic gewoon open kunnen praten met elkaar!!!
Ik heb daar echt veel aan![]()
Zijn er nu ook nog vrienden/kennissen waarbij gewoon nooit over jullie kinderwens gesproken word??
Dit hebben wij wel en misschien moet het de volgende keer als we elkaar hopen te zien het maar gewoon gezegd worden.
Want hoe vaak krijg je de vraag van vrienden/kennissen: hoe gaat het met jullie en ik antw dan altijd met: goed!
Misschien dat we in het vervolg dan gewoon kunnen zeggen: het gaat op zich prima, maar wij lopen al enige tijd in het zh om te proberen zwanger te worden en dit valt allemaal niet mee.
Het zijn toch niet voor niets vrienden/kennissen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten