ach.. beterschap voor ilona!
Galatiea: Jou verhalen zijn zooo leuk

Wat een heerlijke zooon hebben jullie. En wat betreft de creabeatoestanden... ben regelmatig leerkracht groep 1-2 maar verfgeklieder ed heb ik hier nog noooit gedaan

Ga regelmatig prikken ofzo (hier hebben ze bij de action leuke prikblokjes, prikpen, matje en blok voor maar 79 cent) Gaan we samen prikken of kleuren. Maar verf is ook neit aan haar besteed, daar krijg je vieze vingers van. Wat ze al geprobeert hebben op het kdv, ze vertikt het om er met de vingers in te gaan, idem met plakken.
Hier trouwns veel voetballen in huis... dan is het goaaaaaaaaal... haha... heerlijk!
lauraC.. petje af! je ben wel mega sterk zeg, met micheal op de rug! Sowieso vind ik je zoo heeerlijke creamoeder. Was jij dat ook niet dat je hem op een vel papier liet verven en daarna in bad moest stoppen, een jaar geleden ongeveer? Je doet het allemaal maar gewoon. Ik kom niet verder dan dat ze mij helpt met groente snijden met een mesje, zij met een bot mesje, samen koken, was op vouwen is nu ook hot bij haar.
Ow.. en ze wil skeelers... haha.. ze kan amper lopen en dan de benen breken op zulke dingen. Ach.. wat is het dan fijn dat er nog jonge oompjes en tantes zijn die zulke dingen nog onder hebben gehad en nog bij oma op zolder liggen. Dus... wij ehbben skeelers... mar nuz egt ze... eerst moeten ze maar in de schuur... als ik drie ben ga ik met de skeelers spelen

:)
TJ: Draagzak lijkt mij ook nog steeds heerlijk. Maar als ik het ritme aanhoud... ene kant geven, luier verschonen, andere kant, boeren, box en bed... dan is hij vaak rustig.. dus.. .dan maar geen draagzak. Ondanks dat het mij zoo heeerlijk lijkt. Overigens vind ik em al weer zoooo groot, al weer lachen en van die geluidjes maken.. Waar blijft die echt minibaby... (hij is al bijna 10 pond en zit al weer in maatje 56/62) Ben wel blij dat het zo goed gaat. Tis gewoon nu heeerlijk om een baby te hebben, ipv veel huilen wat juul altijd deed. Dit is gewoon genieten!
Juul was ook wel genieten, maar ik werd zooo nzeker van dat huilen, of ik alles wel goed deed ed. En dat heb ik nu niet. Heerlijk dus.