leuk, dippie!
kwebbel schreef:ik zat te denken aan een soort van dressoir met dichte deuren maar staan boeken daar niet stom in? vroeg het me zomaar af hoor

ik heb ook een mooie hoge smalle kast gezien, veel handiger dan de boekenkast die we nu hebben

als je ze achter dichte deuren doet zie je toch niet of het wel of niet mooi staat??
ik vind zo'n enorme grote boekenkast met trapje prachtig, maar daar moet je wel ruimte voor hebben. zoveel boeken heb ik overigens ook niet maar vind het altijd zo gaaf om te zien.
ik heb een vitrinekast in de woonkamer. onderin 2 (dichte) lades, daarboven deurtjes met glas en dan 4 planken. vind het juist wel leuk om daar andere dingen dan boeken in te zetten.
heb op de onderste plank boeken, wat aangekleed met nepbloemen en schoentjes van toen ik ooit eens bruidsmeisje was, daarboven kaarsen, lantaarntjes, een nep-buxusbol en een miniatuur vrachtwagentje van manlief.
en nog een vraag:
ik kom momenteel overal in huis oorwormen tegen (gordijnen/keukenkastjes/toilet en gewoon op de kamervloer).. heb er de laatste 2 weken minimaal 10 gevangen.. iemand enig idee waar die dingen vandaan zouden kunnen komen??