paprikameisje2 schreef:hier reageert hij ook heeeel erg als ik karnemelk en melk drink. Verder kan ik wel slagroom eten, maar ook niet te. Dat resulteert altijd in krampjes. Maar een half glas karnemelk resulteerd vaak in de loop van de dag uit in krampjes. Dit gaat toch wel gewoon over??
PPM: ik hoop zeker dat het over gaat
Maar...de darmpjes zijn nog volop in ontwikkeling en nog niet zo sterk, dus het kan zijn dat door melk/karnemelk de darmpjes geprikkeld worden en dat dat onrust/krampjes geeft.
VSM heeft er druppeltjes voor tegen krampjes, ideetje misschien?
Het zou lactose-intolerantie kunnen zijn, dan kan je wel kleine beetjes waar melk inzit, zoals slagroom kunnen verdragen maar een beker melk oid is dan te veel, dan krijgen de darmpjes die prikkels..
gewoon laten staan, en het in de gaten houden lijkt mij, als hij dan wat ouder is, 6 maanden zou ik het weer proberen en kijken of de reactie nog zo is.
Het klinkt allemaal heftig ik weet het, maar als mijn dochtertje een paar lepels vla eet, of iets waar melk inzit,
gegarandeerd dat ze binnen een paar uur op de wc zit met krampen en diaree.
Dit geloven de artsen niet, maar ja, ik vertrouw op mijn moedergevoel, en dat heeft al meerdere keren bewezen dat dat goed werkt