@TJ: Da's minder. Hoe gaat het verder met 'm?
Hier hebben we een dochter (bijna 9 maanden oud) die 's nachts om de 3 uur wil drinken en overdag (als het aan haar ligt, ik heb het geprobeerd) gerust 5 uur tussen de voedingen laat zitten

Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:was het eerst nog slapen wat Manoël voornl deed.. dat is nu wel veranderd... al een aantal dagen is hij erg onrustig! en vandaag heeft hij misschien in totaal een uur geslapen en verder was het huilen huilen huilen
J.A. schreef:trijntjejohanna schreef:was het eerst nog slapen wat Manoël voornl deed.. dat is nu wel veranderd... al een aantal dagen is hij erg onrustig! en vandaag heeft hij misschien in totaal een uur geslapen en verder was het huilen huilen huilen
Probeer eens melkprodukten weg te laten..!
Een inbakerzak hielp bij onze kinderen ook wel, en misschien zijn het darmkrampjes?
Sterkte ermee, van een huilende baby wordt je zo moe
trijntjejohanna schreef:J.A. schreef:trijntjejohanna schreef:was het eerst nog slapen wat Manoël voornl deed.. dat is nu wel veranderd... al een aantal dagen is hij erg onrustig! en vandaag heeft hij misschien in totaal een uur geslapen en verder was het huilen huilen huilen
Probeer eens melkprodukten weg te laten..!
Een inbakerzak hielp bij onze kinderen ook wel, en misschien zijn het darmkrampjes?
Sterkte ermee, van een huilende baby wordt je zo moe
krampjes heeft hij 's avonds.. maar overdag denk ik niet.. inbakeren vindt hij enorm vervelend.. en zou hij dan niet al vanaf het begin last van melkproducten moeten hebben gehad?
Haai schreef:Weet niet of ik hem zo gauw naar een neutrale psz had gedaan.
gempa schreef:trijntjejohanna schreef:trijntjejohanna schreef:was het eerst nog slapen wat Manoël voornl deed.. dat is nu wel veranderd... al een aantal dagen is hij erg onrustig! en vandaag heeft hij misschien in totaal een uur geslapen en verder was het huilen huilen huilen
krampjes heeft hij 's avonds.. maar overdag denk ik niet.. inbakeren vindt hij enorm vervelend.. en zou hij dan niet al vanaf het begin last van melkproducten moeten hebben gehad?
allergieen en intoleranties, bouw je op, dus kan wel dat hij er nu pas last van heeft, is het niet zn regeldagen??
en hem lekker bij je dragen in de doek, vindt hij dat niet fijn?,je kan hem rechtopdragen, als hij liggend niet prettig mocht vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten