Ik moet echt een winterjas, heb alleen maar een leren jasje die open blijft. Maar het probleem is: als je die nu koopt met je zomerkleren aan dan is die in de winter te klein met je winterkleding aan??? hoe doen jullie dat?
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Ik moet echt een winterjas, heb alleen maar een leren jasje die open blijft. Maar het probleem is: als je die nu koopt met je zomerkleren aan dan is die in de winter te klein met je winterkleding aan??? hoe doen jullie dat?

. Vorige week had ik 'n jas aan, waarbij de mouwen wel konden maarja de kleur vond ik niet mooi. Dan nog laarzen, heb nog zwarte van vorig jaar, wil nu congackleur. In de opruiming kijk ik dan nog wel voor een paar zwarte erbij, die hebben hun beste tijd ook gehad. Maar om nu 2 paar laarzen tekopen vind ik weer 'n beetje teveel, aangezien ik vaak in een duurdere categorie uitkom.Jo'tje schreef:Sorry, kom ik weer een keer met m'n 'goedkoop-is-zo-goed-nog-niet' verhaaltje.
Maar ik vind zulke berichten best schrikbarend als ik zie hoe bizar veel er in NL wordt verkocht uit die winkels...
http://www.nu.nl/economie/2325518/ca-en-hm-buiten-indiase-textielarbeiders-uit.html
*Mompelt iets over naastenliefde, rentmeesterschap, rechtvaardigheid etc.*
LeChat schreef:Er zijn wel degelijk fairtrade-kledingmerken én dit soort publicititeit helpt, ik las ergens dat H&M e.e.a. al gaat aanpassen. Mooi toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten