Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Manoël slaapt in principe heel goed.. er is alleen een grote MAAR.. hij doet dit alleen als hij op zn buik slaapt! zouden jullie je baby op de buik laten slapen? Hij kan in principe zn hoofd omdraaien..
trijntjejohanna schreef:Manoël slaapt in principe heel goed.. er is alleen een grote MAAR.. hij doet dit alleen als hij op zn buik slaapt! zouden jullie je baby op de buik laten slapen? Hij kan in principe zn hoofd omdraaien..
trijntjejohanna schreef:Schipje schreef:Lenthe is na vier weken ook al gedoopt maar dat doe ik nooit meer zo snel! Al die visite erna, en ik had toen heel veel last van de spruw, dus boven huilend zitten voeden terwijl beneden iedereen gezellig rondloopt....... Mijn man deed alles, maar toch was het teveel.
wij hadden geen visite daarna.. ook nooit gedaan! vandaag was het na de dienst koffiedrinken in de kerk, dus hebben we in de kerk nog koffie gedronken! Bij Milan en Matteo zijn we gewoon even nog 10 minuutjes in de kerk gebleven en kon iedereen ons daar feliciteren en dan gingen we naar huis en de familie gewoon weer naar hun eigen huis.. ik zie niet in waarom iedereen na het dopen op visite zou moeten komen..
trijntjejohanna schreef:hmm oke, nog nooit van gehoord! ik snap dat het lastig wordt als je geen dominee hebt. Maar waarom per wijk of iets.. wat is daar de reden achter
trijntjejohanna schreef:is een doopdienst daar dan zoveel langer dan een normale dienst
trijntjejohanna schreef:trijntjejohanna schreef:hmm oke, nog nooit van gehoord! ik snap dat het lastig wordt als je geen dominee hebt. Maar waarom per wijk of iets.. wat is daar de reden achter
ik vraag me dit nog steeds af
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten