trijntjejohanna schreef:ik heb ook zoveel meer was! ik was nu om de dag ipv 2 keer per week!
2 keer per week met 2 kids... hoe doe je dat

Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik heb ook zoveel meer was! ik was nu om de dag ipv 2 keer per week!
paprikameisje2 schreef:trijntjejohanna schreef:ik heb ook zoveel meer was! ik was nu om de dag ipv 2 keer per week!
2 keer per week met 2 kids... hoe doe je dat![]()
rosekapje schreef:Ik was dagelijks wel denk ik, behalve op zondag.
dan heb ik elke dag ook niet zoveel strijk, als het droog is strijk ik het 's avonds en anders de volgende dag.
paprikameisje2 schreef:trijntjejohanna schreef:ik heb ook zoveel meer was! ik was nu om de dag ipv 2 keer per week!
Jo'tje schreef:Wij hebben nooit van die keiharde handdoeken hoor. Was ze altijd zonder wasverzachter, hang ze daarna binnen of buiten op het rek. Natuurlijk zijn ze niet zo zacht als handdoeken die uit de droger komen, maar bij andere mensen krijg ik wel eens zo'n ontzettend harde handdoek dat ik niet snap hoe ze dat voor elkaar krijgen
paprikameisje2 schreef:hier krijgt julia elke dag schone kleren aan. Vind het gewoon wle net zo fris. Vaak is het er ook wel weer aan toe want ze kan zoo lekker rommelen en spelen!
Zit hier op elke dag een witte was en om de drie dagen een bonte.
de witte was komt doordat hub elke dag een witte werkbloes heeft, plus wit t shirt, handoeken ondergoed, hydrofielluiers ed.... dus.. akn allemaal zo elke morgen wassen, dan in de lijn, s avonds vouwen en in de kast.
trijntjejohanna schreef:paprikameisje2 schreef:trijntjejohanna schreef:ik heb ook zoveel meer was! ik was nu om de dag ipv 2 keer per week!
2 keer per week een handdoekenwas en 2 keer per week een klerenwas!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 61 gasten