Wat Manoël en mij betreft had het vorige week al gekundajl schreef: ( Wat wordt hij trouwens snel gedoopt! Ik moet daar de eerste 6-8 weken echt niet aan denken, dan ben ik vooral bezig met mijzelf op de been houden)

Moderator: Moderafo's
Wat Manoël en mij betreft had het vorige week al gekundajl schreef: ( Wat wordt hij trouwens snel gedoopt! Ik moet daar de eerste 6-8 weken echt niet aan denken, dan ben ik vooral bezig met mijzelf op de been houden)
ajl schreef:Dan ben je al weer aardig op de been. Bij mij gaat het niet zo snel, maar mijn kinderen huilen de eerste weken onafgebroken, dus dat hakt er wel in.
Cato heeft blaasontsteking (en volgens mij al een tijdje). De afgelopen weken hebben zij mij regelmatig gebeld dat ze ineens torenhoge koorts had, maar dat zakte steeds weer af. De laatste weken ben ik s'avonds gaan temperaturen en het bleek dat zij elke avond verhoging had. Afgelopen week haar plas opgevangen ( dat was ook een enorm karwei) Gestart met de AB, maar nu poept zij haar billen helemaal rauw
Galateia schreef:ajl schreef:Dan ben je al weer aardig op de been. Bij mij gaat het niet zo snel, maar mijn kinderen huilen de eerste weken onafgebroken, dus dat hakt er wel in.
Cato heeft blaasontsteking (en volgens mij al een tijdje). De afgelopen weken hebben zij mij regelmatig gebeld dat ze ineens torenhoge koorts had, maar dat zakte steeds weer af. De laatste weken ben ik s'avonds gaan temperaturen en het bleek dat zij elke avond verhoging had. Afgelopen week haar plas opgevangen ( dat was ook een enorm karwei) Gestart met de AB, maar nu poept zij haar billen helemaal rauw
Rauw poepen door de AB? Hm. Misschien een andere vragen, er zijn vele soorten AB en meestal krijg je een heel algemene/breed spectrum. Dit is natuurlijk niks, als ze nu last van haar billen heeft.
Je kunt ook van die speciale luierdingen vragen voor het opvangen van de plas. Die schijn je ook voor meisjes te hebben.
Schipje schreef:Lenthe is na vier weken ook al gedoopt maar dat doe ik nooit meer zo snel! Al die visite erna, en ik had toen heel veel last van de spruw, dus boven huilend zitten voeden terwijl beneden iedereen gezellig rondloopt....... Mijn man deed alles, maar toch was het teveel.
*Annet* schreef:Is er een reden voor dat jullie de kinderen zo snel laten dopen na de geboorte? Herinner me dat je dat bij de andere kinderen ook deed. Zeker als er ook H.A. is zou ik persoonlijk nog even wachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten