Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2010 19:10

bedankt voor je kaartje sterretje! :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2010 19:12

hier een druk weekend voor de boeg! morgen vieren we voor een paar mensen Milan zn verjaardag! Zondagochtend wordt Manoël gedoopt! zondagmiddag vieren we voor een ander deel van de familie Milan zn verjaardag! Maandag is hij echt jarig en dan gaat hij op school trakteren! En dan ergens later nog een kinderfeestje! 8-[

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 aug 2010 19:13

Hahaha, je hebt het er maar druk mee TJ! Is de spruw al wat onder controle? Alvast een hele gezegende doopdienst zondag!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 aug 2010 19:46

Zo lekker druk weekendje voor de boeg TJ. Alvast een heel goed weekend en een gezegende doopdienst toegewenst. Snel zeg. Ben je bij de gkv?

Wat krijgt Milan voor zijn verjaardag?
Doe het wel een beetje rustig aan want je bent nog niet zo lang geleden bevallen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 aug 2010 11:06

Omdat we vandaag Milan zn verjaardag vieren, hebben we nu de kamer al versiert en heeft hij onze kadootjes al gehad! hij mocht zelf kiezen of hij ze vandaag wilde of maandag als hij echt jarig is! Hij heeft een set van thomas de trein gekregen.. en een los treintje en een bestuurbare race-auto!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 aug 2010 11:34

Leuk zeg! Gefeliciteerd alvast Milan!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 28 aug 2010 13:00

wat leuk joh! Gefeliciteerd met milan en een fijne dag! Ook een gezegende zondag gewenst!
Psalm 25:2 (ber.)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 28 aug 2010 20:11

Leuk TJ! Drukke tijd dus...

Ah, Ilona zegt de laatste tijd zulke leuke dingen.

Gister gaf ze me spontaan een knuffel en zei: Ik vind je een lieve mama! :8>
En vanavond gingen we uiteten, zegt ze: Ik vind het leuk, hier eten!

En gisteren gingen we oversteken, en ze keek goed of er auto's aankwamen of niet,
dus ik zei: Goedzo!
Zegt zij: Goed gedaan, lieve meid.. (tegen zichzelf dus) :biggrin:

Echt een leuke leeftijd dit! :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 aug 2010 20:21

Leuk he, AG!
Moet ook altijd zo lachen als Michael zichzelf kroelt en 'Good boy!' zegt :)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 aug 2010 20:25

TJ... we gaan wel samen op zeg! Hier ook morgen dopen, en ook maandag een verjaarag :):) alleen ben ik dan zelf jarig!!

AG... Deze leeftijd is echt genieten! hier ook een geweldige peuter! totaal geen problemen of uitproberen meer. Ze weet wat de grens is en gaat die eigenlijk niet over d elaatste periode.
Hier wel kwa taal dat ze dingen oppikt die niet helemaal in mijn straatje passen. We liepen laats langs ene huis en daar begon een hond te blaffen. Zegt ze opeens... lelijke hondebeest...
En kwa kledin gheeft ze ook een sterkte smaak. Ik was wat aan het passen, kom ik uti het hokje, zegt ze: doe maar uit mama, vin ik lelijk! :shock: :D

Ow.. en smorgens gaat ze altijd gillen als ze vroeg wakker is, of meeeega hard huilen... arme buurtjes... Dus, al een paar morgens gezegd, mama vind niet goed da je zo hard schreeuwd dat is neit nodig, je kan boekjes lezen of spelen met knuffeltjes of liedjes zingen.
Vanmorgen hoorde ik haar dus zingen, dus toen ik op haar kamer kwam zegt ze: mama, julia ging iet huilen he, en ook niet gillen :lol: DIe schat... zat gewoon te vissen naar compilmentjes, maar ze heeft em wel verdient! Dus.. mega knuffel gegeven. Nu afwachten hoe het morgenvroeg gaat!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 aug 2010 20:29

Alvast een gezegende dienst gewenst voor morgen PPM! Hier helaas nog wel e-norm uitproberen. Ook soms best aggressief :? naar mij toe. Nooit naar papa of andere mensen/kinderen dus dat is dan wel weer een bonus. Sinds kort aan het nagelbijten, dus daar moeten we ook weer af zien te komen. Maar verder is 'ie een schat van een kind!!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 aug 2010 20:32

Oooh wat een heerlijke verhalen van jullie kindjes :D Lijkt me echt gaaf, als ze zo goed gaan praten.
Jurian wil heel veel zeggen, maar krijgt het er nog niet goed uit, dat frustreert hem wel eens. Zo staat hij standaard als hij beneden komt 's morgens te springen bij de kast 'uit! uit!' En ik snap nu, dat hij bedoeld: mama, ik wil de cd van Jip en janneke AAN.
Maar mijn man snapte dat nog niet, en die wist niet wat ie er mee moest En het arme kind maar proberen duidelijk te maken wat hij wilde :)
Vanmiddag zat hij steeds aan de kaarsen op tafel, dus ik zei de 2e keer: Jurian, laatste keer: niet aankomen.
Wijstie naar zijn kinderstoel en vraagt:' dan stoel?' (hij moet bij een 3e waarschuwing voor 1 minuut in zijn stoel op de gang). Hij heeft het precies door, en da's wel mooi, want hij laat de kaarsen nu ook echt wel staan. beetje jammer dat hij me alles wat niet mag nu 2 x alles doet, en dan stopt, zodat hij dus niet op de gang hoeft.
Hij telt sinds kort ook een beetje. Bij zijn schoenen aandoen zegt hij als de eerste schoen aan is 'een' en bij de tweede 'tee'. En mijn man had met hem zijn vingertjes geteld, dus nu steekt hij ze af en toe omhoog 'een, tee, die' Zo lief :8>
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 aug 2010 08:31

Fijne doopdienst TJ! ( Wat wordt hij trouwens snel gedoopt! Ik moet daar de eerste 6-8 weken echt niet aan denken, dan ben ik vooral bezig met mijzelf op de been houden :wink: )

Hugo klets ook enorm veel....erg leuk. Volgens hij cb moet hij niet 2/3 woordjes achter elkaar gaan zeggen, maar hij gebruikt al zinnen. Afgelopen week gebruikte hij zelfs het woordje 'blijkbaar' in de juiste context :lol:
Wij zitten wel volop in de nee-fase....erg vermoeind!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 aug 2010 11:20

ppm hoe was de dienst

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 aug 2010 11:21

hier ging alles prima! Manoël zweette alleen verschrikkelijk! het was een lange dienst, want het was dopen en avondmaal! Maar alledrie de jongens hebben het super gedaan! Matteo was nog nooit meegeweest naar de kerk! maar die heeft ook echt stil gezeten! :D d:)b

Terug naar “Archief”