Oooh wat een heerlijke verhalen van jullie kindjes

Lijkt me echt gaaf, als ze zo goed gaan praten.
Jurian wil heel veel zeggen, maar krijgt het er nog niet goed uit, dat frustreert hem wel eens. Zo staat hij standaard als hij beneden komt 's morgens te springen bij de kast 'uit! uit!' En ik snap nu, dat hij bedoeld: mama, ik wil de cd van Jip en janneke AAN.
Maar mijn man snapte dat nog niet, en die wist niet wat ie er mee moest En het arme kind maar proberen duidelijk te maken wat hij wilde

Vanmiddag zat hij steeds aan de kaarsen op tafel, dus ik zei de 2e keer: Jurian, laatste keer: niet aankomen.
Wijstie naar zijn kinderstoel en vraagt:' dan stoel?' (hij moet bij een 3e waarschuwing voor 1 minuut in zijn stoel op de gang). Hij heeft het precies door, en da's wel mooi, want hij laat de kaarsen nu ook echt wel staan. beetje jammer dat hij me alles wat niet mag nu 2 x alles doet, en dan stopt, zodat hij dus niet op de gang hoeft.
Hij telt sinds kort ook een beetje. Bij zijn schoenen aandoen zegt hij als de eerste schoen aan is 'een' en bij de tweede 'tee'. En mijn man had met hem zijn vingertjes geteld, dus nu steekt hij ze af en toe omhoog 'een, tee, die' Zo lief

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...