Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Ik gooi echt niet iedere dag mijn vaatdoekje weer in de was hoor. Noem me maar lekker een viespeuk als je dat fijn vindt, maar wij zijn allebei alleen maar rond etenstijd even in de keuken te vinden. Dan maken we goed schoon met sopje enz. En als we het doekje gewoon weer goed naspoelen met heet water kan het heus nog wel een dag mee. Ik leef niet voor m'n huishouden hoorKijk, je laat ze geen week slingeren met van alles en nog wat eraan, maar om mensen die dat niet dagelijks doen gelijk te bestempelen als viespeuk, dat vind ik persoonlijk toch wat overdreven.
[/quote] ja ik bedoelde ook niet de baddoeken maar ik vind het gewoon lekker fris dat die op 60graden gaan, dat staat toch op het label. Maar idd ik ben schoon als ik onder de douche vandaan komLauraC schreef:kwebbel schreef: voor de baddoeken, theedoeken, keukendoeken en vaatdoeken. Je droogt er toch vieze dingen mee af
Je komt toch schoon uit de douche?
vpk schreef:ik lees hier dat mensen soda bij de wasmachine in doen?
hoevaak doe je dat dan? en bij elke was een schep?
schelpje3 schreef:Jo'tje schreef:Ik gooi echt niet iedere dag mijn vaatdoekje weer in de was hoor. Noem me maar lekker een viespeuk als je dat fijn vindt, maar wij zijn allebei alleen maar rond etenstijd even in de keuken te vinden. Dan maken we goed schoon met sopje enz. En als we het doekje gewoon weer goed naspoelen met heet water kan het heus nog wel een dag mee. Ik leef niet voor m'n huishouden hoorKijk, je laat ze geen week slingeren met van alles en nog wat eraan, maar om mensen die dat niet dagelijks doen gelijk te bestempelen als viespeuk, dat vind ik persoonlijk toch wat overdreven.
Jo'tje, ze hebben eens laten zien hoeveel bacterien er in een vaatdoek zitten, na 1 keer het aanrecht schoonmaken![]()
En dat vermenigvuldigt zich per minuut !
Veel mensen hebben wel eens een zomergriepje, of gewoon diarree, niet wetend dat het voedselvergiftiging is.
Nu moet ik er toevallig heel erg op letten, vanwege 1 kind, die een zeer kwetsbare gezondheid heeft, dus hier wordt veel met chloor en alcohol gewerkt, maar toch.
Omdat ik weet wat er kan gebeuren, OOK bij gezonde mensen, brrr, wat maakt het uit, 4 of 8 doekjes in je was ? Je hoeft ze toch niet te strijken
Evelien schreef:Wie herkent dit: je begint ergens enthousiast aan iets (bijv. de keuken schoonmaken) maar halverwege heb je geen zin meer.
Ik had dat pas ik dacht: ik ga lekker de keuken schoonmaken, ik had 2 kastjes schoongemaakt (alles eruit enzo) en toen had ik al geen zin meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten