Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Moeders en vaders, iets anders. We proberen kindlief zindelijk te maken, maar hij lijkt wel te weigeren. Hij kan het heel goed, zeker met stickers enzo, maar... haal de stickers weg en hij zou echt niet weten, waarom hij op de wc zou gaan plassen.
trijntjejohanna schreef:Galateia schreef:Moeders en vaders, iets anders. We proberen kindlief zindelijk te maken, maar hij lijkt wel te weigeren. Hij kan het heel goed, zeker met stickers enzo, maar... haal de stickers weg en hij zou echt niet weten, waarom hij op de wc zou gaan plassen.
is hier dus ook zo.. hij kan het wel.. weet wanneer hij moet poepen en plassen.. als je hem iets in het vooruitzicht stelt kan hij het wel, maar zodra hij er niks voor krijgt doet hij het ook niet meerin de onderbroek laten lopen doe ik ook niet, want dat vind ik ook zo vies
en nu met dikke buik ook niet handig om op te ruimen..
Bumba schreef:Geduld is het toverwoord. Als ze er niet aan toe zijn, zullen ze het niet uit zichzelf aan gaan geven. Gewoon doorgaan met wat je nu doet. Steeds kennis laten maken met het potje/de wc enne, hij pikt het vanzelf wel een keer op.
Galateia schreef:Hm, zo doen we het ook: als hij in zijn 'onderbroek' (zo noemen we zijn luier) heeft geplast is er niks aan de hand. Gewoon een schone.
Nou ja, het komt dan wel vanzelf. We zijn er nu op een hele positieve manier mee bezig en dat laten we dan inderdaad maar zo.
Ik heb echt buikpijn. Over 2 weken psz. Mijn mooie mannetje 3 uur afstaan aan een vreemde. Ik lig er wakker van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten