Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor meisje20 » 05 aug 2010 11:58

ajl schreef:Nog even over gaatjes in de kleding. Ik heb het momenteel ook steeds en allemaal op dezelfde plek. Ze zitten in mijn tuniekjes/langere shirts bijna onderaan. In het begin dacht ik aan motten en heb mijn kast uitgemest, maar het bevreemde mij dat het steeds op dezelfde plak zat. Ik vermoed nu dat het van het tillen van de maxi cosi tegen mij aan komt, maar zeker weten doe ik het ook niet.

ik til geen maxi cosi :wink: maar wel regelmatig een wasmand. ik denk dat de gaatjes daar vandaan komen.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 05 aug 2010 20:42

meisje20 schreef:
ajl schreef:Nog even over gaatjes in de kleding. Ik heb het momenteel ook steeds en allemaal op dezelfde plek. Ze zitten in mijn tuniekjes/langere shirts bijna onderaan. In het begin dacht ik aan motten en heb mijn kast uitgemest, maar het bevreemde mij dat het steeds op dezelfde plak zat. Ik vermoed nu dat het van het tillen van de maxi cosi tegen mij aan komt, maar zeker weten doe ik het ook niet.

ik til geen maxi cosi :wink: maar wel regelmatig een wasmand. ik denk dat de gaatjes daar vandaan komen.

Hmm ik heb daar idd ook last van en ik til helemaal niks :wink: . Nu heb ik bedacht dat het misschien door mijn riem komt, daar zit een gaatje en door ritsjes in mijn broekzak. Op die plek heb ik nog meer gaatjes.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 aug 2010 21:57

Wij waren maandag in Gouda en hebben voor m'n man een 100% gegarandeerd strijkvrij overhemd gekocht - ik ben benieuwd 8). Die winkel verkoopt alleen maar overhemden en stropdassen en we liepen er op weg naar de parkeergarage tegenaan. Heel veel keus natuurlijk en er zaten genoeg leuke tussen - hij heeft nu een middenblauw overhemd met bruine manchetten/kraag (aan de binnenkant wel te verstaan).

Ook waren we nog even naar de Steps geweest en toen ik 3 dingen bij de kassa wilde neerleggen vertelde de verkoopster dat het (die dag alleen?) twee halen, één betalen was, dus ik heb snel nog een hemdje uitgezocht natuurlijk. :) De oogst bestaat nu uit 3 hemdjes en één (het laatste) shirtje met vlindermouwtjes in een oranje-rood/grijze bloemenprint.

Waar ik nieuwsgierig naar ben: als jullie stoffen schoenen kopen, spuiten jullie die dan ook regelmatig in met trendspray? Dat raadt men in de schoenenzaak altijd aan natuurlijk en ik vraag me ff af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen... Ik vergeet het zelf vaak na 1 à 2 keer.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 05 aug 2010 22:27

Ik heb voor m'n man (in diezelfde winkel :wink: ) ook een strijkvrij overhemd gekocht, maar ik moet hem toch echt nog strijken hoor, wil 'ie er echt netjes uitzien.

Zo, mijn kast is ook weer aardig gevuld, en het heeft me helemaal niets gekost 8) Zusjelief heeft opruiming gehouden in d'r kledingkast, mag ze best vaker doen van mij :lol:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 aug 2010 09:46

Ik ben gek op die strijkvrije overhemden. Ik strijk ze altijd wel nog even snel, want het ziet er nooit echt mooi uit, maar het is zo ideaal om ze te strijken. Mijn man gaat ook regelmatig langs die winkel.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 aug 2010 12:36

Ik liep net even in de Didi, allemaal jurkjes, zo leuk! 3 halen 2 betalen, maar dan nog betaal je zo 65 euro voor een jurkje, en als ik dan 3 artikelen neem, ben ik nog 100 kwijt minimaal, dat vind ik echt te veel.
Wel voor mijn zoon in een wat duurdere kinderkleding zaak een witte lange broek van name it. Lekker in de aanbieding. Met pijpen die je op kunt rollen en flink wat elastiek bovenaan. Ideaal, ik heb maar gewoon maat 98 genomen (hij draagt nu 86/92), met opgerolde pijpen kan de broek nu al, in het najaar en voorjaar kan het ook nog en misschien volgend jaar zomer ook nog wel zonder opgerolde pijpen.
En bij de Hema maar weer eens een spijkerbroek voor hem :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 06 aug 2010 14:45

Haai schreef:Ik heb voor m'n man (in diezelfde winkel :wink: ) ook een strijkvrij overhemd gekocht, maar ik moet hem toch echt nog strijken hoor, wil 'ie er echt netjes uitzien.

Zo, mijn kast is ook weer aardig gevuld, en het heeft me helemaal niets gekost 8) Zusjelief heeft opruiming gehouden in d'r kledingkast, mag ze best vaker doen van mij :lol:

Strijkvrij bestaat niet, de stof is dan wel redelijk zonder kreukeltjes, maar ik wil graag een scherpe vouw in de mouw zien en strakke boorden.
Maar...... je bent idd sneller klaar, de strijkbout vliegt over de stof :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 aug 2010 20:16

ik heb online kleding gekocht, ben benieuwd of het past!
Half augustus komt alles binnen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Neeltje Jans
Mineur
Mineur

Berichtdoor Neeltje Jans » 07 aug 2010 17:03

Ik kreeg van de week weer een tas vol leuke shirtjes van een schoonzus van me. Zelf zou ik er in de winkel nooit naar gekeken hebben, maar het staat me echt leuk!

Verder krijgen we ontzettend veel voor de kinderen...ook nieuwe kleren...de kledingstukken die ik zelf voor de kinderen gekocht heb in die 11 jaar kan ik denk ik op 2 handen tellen! Dat stemt me ontzettend dankbaar iedere keer.

Zelf geef ik alles (wat nog goed is) ook weer door aan een nichtje van me, die zoekt uit wat ze kan gebruiken en de rest gaat naar Roemenië.
Neeltje Jans

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 aug 2010 10:20

poehee dacht ik dat ik genoeg kleding had, kreeg ik van m'n schoonmoeder gisteren een tasje met 4 shirtjes! :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 aug 2010 11:51

Donderdagavond nog maar ff wat basic shirtjes gaan shoppen, keek gisteren in mijn klerenkast en de meeste shirtjes zijn met meerdere kleuren of een print...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 11 aug 2010 07:34

Gisteren was ik in de stad, nog even shoppen om mijn sportkleding bij elkaar te scharrelen. Ik wilde graag een sneakers hebben, want als ik in mijn sportkleding naar de opleiding ga dan kunnen daar natuurlijk geen pumps onder. Even vergelijk bij verschillende sportzaken...en nu heb ik sneakers van nike voor 24,95 en daar ben ik echt trots op! Ze zijn nog mooi ook :D

Ook liep ik even bij zara binnen en toen zag ik al megaveel winterjassen en de kleding voor het komende seizoen. Volgens mij hangt kleding voor het nieuwe seizoen steeds sneller in de winkels! Als het straks koud is, zijn alle winterjassen al uitverkocht! :D Ze hadden we onwijs gave dingen bij zara, ik wilde geen nieuwe kleding kopen en moest me echt inhouden...
Dus, dat.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 11 aug 2010 13:27

LeChat schreef:Waar ik nieuwsgierig naar ben: als jullie stoffen schoenen kopen, spuiten jullie die dan ook regelmatig in met trendspray? Dat raadt men in de schoenenzaak altijd aan natuurlijk en ik vraag me ff af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen... Ik vergeet het zelf vaak na 1 à 2 keer.

ik probeer het wel om de 2 a 3 weken te doen.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 aug 2010 16:12

Neeltje Jans schreef:Ik kreeg van de week weer een tas vol leuke shirtjes van een schoonzus van me. Zelf zou ik er in de winkel nooit naar gekeken hebben, maar het staat me echt leuk!

Verder krijgen we ontzettend veel voor de kinderen...ook nieuwe kleren...de kledingstukken die ik zelf voor de kinderen gekocht heb in die 11 jaar kan ik denk ik op 2 handen tellen! Dat stemt me ontzettend dankbaar iedere keer.

Zelf geef ik alles (wat nog goed is) ook weer door aan een nichtje van me, die zoekt uit wat ze kan gebruiken en de rest gaat naar Roemenië.

vind je het dan niet jammer dat je je kinderen niet in je 'eigen stijl' kleed? Het is natuurlijk reuze leuk dat je van alles krijgt maar of het echt je eigen ding is?

Of het moet financieel noodzakelijk zijn dan mijn excuus.
ja, dat is mijn mening dan he.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2010 18:45

ik krijg ook nog wel ns wat kleding. Wat ik leuk vind filter ik er tussenuit, de rest geef ik ook weer door aan buren. Hun zitten financieel ook wel ns krap en dan geef ik een vuilniszak kleding voor de kinderen. Hun zijn ook heel eerlijk en filteren ook wat hun leuk vinden en wat ze graag willen hebben.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”