Wij waren maandag in Gouda en hebben voor m'n man een 100% gegarandeerd strijkvrij overhemd gekocht - ik ben benieuwd

. Die winkel verkoopt alleen maar overhemden en stropdassen en we liepen er op weg naar de parkeergarage tegenaan. Heel veel keus natuurlijk en er zaten genoeg leuke tussen - hij heeft nu een middenblauw overhemd met bruine manchetten/kraag (aan de binnenkant wel te verstaan).
Ook waren we nog even naar de Steps geweest en toen ik 3 dingen bij de kassa wilde neerleggen vertelde de verkoopster dat het (die dag alleen?) twee halen, één betalen was, dus ik heb snel nog een hemdje uitgezocht natuurlijk.

De oogst bestaat nu uit 3 hemdjes en één (het laatste) shirtje met vlindermouwtjes in een oranje-rood/grijze bloemenprint.
Waar ik nieuwsgierig naar ben: als jullie stoffen schoenen kopen, spuiten jullie die dan ook regelmatig in met trendspray? Dat raadt men in de schoenenzaak altijd aan natuurlijk en ik vraag me ff af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen... Ik vergeet het zelf vaak na 1 à 2 keer.