*Annette* schreef:Heb ik nu zulke lange benen of zijn de spijkerrokjes overal zo kort

??
Ben weer n's op zoek naar een spijkerrokje alleen volgens mij is die gewoon onvindbaar...
Tja, het is tegenwoordig mode om er een legging onder te dragen, dus zijn de rokjes korter geworden

Nog iets anders.. Ik heb via internet een blouse besteld, netjes geleverd gekregen (oke, pakketje was dan wel open gegaan bij tnt) en met passen kom ik erachter dat er een gaatje in de linker mouw zit. Ik dus een mailtje gestuurd met de vraag of ze een nieuwe kunnen sturen als ik deze retour stuur.. Geen enkel probleem.. Alleen nu staat op de site dat als ik een pakket terugstuur dat de verzendkosten voor mij zijn. Maar is dit niet onterecht? Aangezien zij een kapot product sturen?
Ik kreeg de volgende mail:
Goedemiddag,
Voor het opsturen kunnen wij niet in verpakkking kijken of er een eventuele beschadiging aanwezig is, wij sturen een nieuwe blouse retour en die kosten zijn ook voor ons.
Het is voor ons kostentechnisch ook niet mogelijk om voor een blouse drie keer verzendkosten te betalen.
Tevens gaan wij er vanuit dat bezoekers van de website ook eerst de voorwaarden lezen en dan bestellen.
----------
Ten eerste vind ik dat het wel aan hun is om er op toe te zien dat ze goede kleding sturen.
Ten tweede staat dit op de site ook helemaal niet aangegeven onder een kopje "voorwaarden" ofzo...Alleen maar een kopje ruilen/procedure...
En omdat ik er vanuit mag gaan dat ik een goed product krijg toegestuurd hoef ik daar helemaal niet onder te kijken.
Of ben ik nu erg aan het zeuren???