Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 24 jul 2010 23:10

@meisje20: Raar! Dan weet ik 't verder ook niet...

Wij zijn donderdagavond nog ff de stad in geweest op zoek naar schoenen voor mij, want ik mag er dan behoorlijk wat hebben, de meesten zijn echt wel oud en eigenlijk aan vervanging toe. In de uitverkoop 2 leuke paren gescoord! Tenminste, lichtblauwe stoffen hakken (met een hoog dun hakje) niet in de uitverkoop maar wel voor een leuk prijsje. En verder een paar schoenen in een lastig te omschrijven kleur bruin/beige-achtig, wel in de uitverkoop. Is toch weer mooi meegenomen, dat voordeel :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 jul 2010 07:17

Nu is m'n man heel erg geslaagd met kleding :) dus we hebben allebei weer wat nieuws en heerlijks voor de zomer en het najaar :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 jul 2010 09:04

Gaatjes in je kleding kun je krijgen door de wasmachine! De nieuwe wasmachine's hebben daar iets op dat dat eigenlijk niet mogelijk is.
Voel maar eens aan die gaatjes in je trommel misschien zitten er wel scherpe randjes aan!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jul 2010 09:42

pppffff... wij zijn gisteren wezen shoppen in Apeldoorn erg leuk, maar het werd s'middags wel enorm druk (zaterdags shoppen is dus echt niks voor mij). Helaas geen schoenen kunnen vinden, best wel frustrerend eigenlijk. Wel een leuk t shirt en een leuk tuniekje en nog wat leuke advies van een verkoopster. Erg leuk. Mijn man heeft nog een paar nieuwe schoenen gekocht.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 jul 2010 09:26

liefie schreef:Gaatjes in je kleding kun je krijgen door de wasmachine! De nieuwe wasmachine's hebben daar iets op dat dat eigenlijk niet mogelijk is.
Voel maar eens aan die gaatjes in je trommel misschien zitten er wel scherpe randjes aan!

Maar dan zou het niet telkens op dezelfde plek zitten toch?

Misschien zit er iets aan de rand van je bureau? Of aan de rits/binnenkant van een jas?
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 jul 2010 09:31

Ik had niet gezien dat het op dezelfde plek zat :wink:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 26 jul 2010 18:06

Wij zijn dit weekend een weekendje weg geweest. Per toeval heb ik flink wat gekocht. (4 kleding stelletjes en 2 paar schoenen). Was echt even nodig, maar ik schoof het telkens voor me uit. Lang leve de uitverkoop. Ben zelf gek op de Steps, maar ik vind het vaak te duur. Nu wel een hoop kleding van de Steps maar een heel stuk goedkoper.

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 04 aug 2010 16:40

Heb ik nu zulke lange benen of zijn de spijkerrokjes overal zo kort :-k??
Ben weer n's op zoek naar een spijkerrokje alleen volgens mij is die gewoon onvindbaar...
Wat de toekomst brengen moge........

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 04 aug 2010 17:10

Dat dacht ik de afgelopen weken ook hoor !
Voor 1 van mijn dochters moet het refoschoolproef zijn, maar dat valt nog niet mee !
Maar ook weer niet te lang, dat staat weer meutig.
Het is me gelukt, maar vraag me niet hoe :D
Ook nog een leuk paars rokje voor haar op de kop getikt, bij Miss Etam, voor de helft.
Het nwe schooljaar kan beginnen :wink:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 aug 2010 17:37

*Annette* schreef:Heb ik nu zulke lange benen of zijn de spijkerrokjes overal zo kort :-k??
Ben weer n's op zoek naar een spijkerrokje alleen volgens mij is die gewoon onvindbaar...

Tja, het is tegenwoordig mode om er een legging onder te dragen, dus zijn de rokjes korter geworden :mrgreen:

Nog iets anders.. Ik heb via internet een blouse besteld, netjes geleverd gekregen (oke, pakketje was dan wel open gegaan bij tnt) en met passen kom ik erachter dat er een gaatje in de linker mouw zit. Ik dus een mailtje gestuurd met de vraag of ze een nieuwe kunnen sturen als ik deze retour stuur.. Geen enkel probleem.. Alleen nu staat op de site dat als ik een pakket terugstuur dat de verzendkosten voor mij zijn. Maar is dit niet onterecht? Aangezien zij een kapot product sturen?

Ik kreeg de volgende mail:
Goedemiddag,

Voor het opsturen kunnen wij niet in verpakkking kijken of er een eventuele beschadiging aanwezig is, wij sturen een nieuwe blouse retour en die kosten zijn ook voor ons.

Het is voor ons kostentechnisch ook niet mogelijk om voor een blouse drie keer verzendkosten te betalen.

Tevens gaan wij er vanuit dat bezoekers van de website ook eerst de voorwaarden lezen en dan bestellen.

----------
Ten eerste vind ik dat het wel aan hun is om er op toe te zien dat ze goede kleding sturen.
Ten tweede staat dit op de site ook helemaal niet aangegeven onder een kopje "voorwaarden" ofzo...Alleen maar een kopje ruilen/procedure...
En omdat ik er vanuit mag gaan dat ik een goed product krijg toegestuurd hoef ik daar helemaal niet onder te kijken.

Of ben ik nu erg aan het zeuren??? :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 04 aug 2010 18:49

@ jans

heb je consuwijzer al om raad gevraagd?? of ken je dat niet..anders hier de link

www.consuwijzer.nl daar krijg je gratis advies, en vertellen ze precies wat je wel en niet kan vragen/wat je rechten zijn...

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 05 aug 2010 08:20

*Annette* schreef:Heb ik nu zulke lange benen of zijn de spijkerrokjes overal zo kort :-k??

Bij steppin'out zijn de spijkerrokjes ongeveer op knie-lengte. Normaal is de kleding daar aan de prijs, maar het zomerassortiment is afgeprijsd en daar hadden ze ook spijkerrokjes bij.
Dus, dat.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 aug 2010 08:25

Nog even over gaatjes in de kleding. Ik heb het momenteel ook steeds en allemaal op dezelfde plek. Ze zitten in mijn tuniekjes/langere shirts bijna onderaan. In het begin dacht ik aan motten en heb mijn kast uitgemest, maar het bevreemde mij dat het steeds op dezelfde plak zat. Ik vermoed nu dat het van het tillen van de maxi cosi tegen mij aan komt, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 05 aug 2010 08:51

Heb je rieten stoelen o.i.d.?
pobody's nerfect

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 aug 2010 09:56

nee, ik heb het nog nooit eerder gehad. Het is ook niet 1 gaatje, maar echt een wirwar van kleine gaatjes op dezelfde plek

Terug naar “Archief”