Gezin en financiën deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Gezin en financiën deel 3

Berichtdoor Lalage » 15 jul 2010 18:51

Die energieleverancier weet heus wel wat het gemiddelde verbruik is hoor! Google anders even, dan vind je vast wel wat cijfers. Wij wonen in een appartement van 3 jaar oud dus dat is niet te vergelijken ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 jul 2010 13:40

Het Nibud heeft de gemiddelden op hun site staan, meen ik.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 19 jul 2010 13:45

Ik kreeg dit weekend een brief dat ik van m'n oude huurorganisatie nog een dikke €500 krijg nu ze de voorschotten van stookkosten van de afgelopen jaren hebben verrekend. Ze zijn niet zo goed met inschattingen maken daar volgens mij, maar zulke cadeautjes wil ik wel vaker :mrgreen:
pobody's nerfect

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 jul 2010 15:17

ik ga mijn VVE maar ns bellen dan :D ik moet ook nog een nieuwe achterdeur....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 19 jul 2010 15:59

Wij betalen 60 euro aan Greenchoice, 15 euro water en 127 euro stadsverwarming. Krijgen wel elk jaar wat terug gelukkig...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 27 jul 2010 12:07

Ik kreeg een poosje geleden een telefoontje van een energie bedrijf waarvan ik de naam alweer vergeten ben, met de vraag of ze wat vragen mochten stellen over mijn energie verbruik... Aangezien ik nog thuis woon heb ik maar vriendelijk bedankt :lol: En me trouwens ook even ingeschreven bij het bel-me-niet-register :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 aug 2010 07:33

dat bel-me-niet register helpt echt :D ben daarna nog maar twee keer gebeld waarvan ik de eerste ik vriendelijk heb verzocht het bel-me-niet register te checken :wink: en de ander toch echt serieus een baan te gaan zoeken.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 aug 2010 08:54

kwebbel schreef:dat bel-me-niet register helpt echt :D ben daarna nog maar twee keer gebeld waarvan ik de eerste ik vriendelijk heb verzocht het bel-me-niet register te checken :wink: en de ander toch echt serieus een baan te gaan zoeken.

Volgens mij moet je dat bel-me-niet register ieder half jaar actualiseren en vooral niets bij Wehkamp en/of Neckerman bestellen, want die verkopen je gegevens bij de vleet!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 04 aug 2010 09:41

Bel-me-niet hebben wij ook op ingeschreven. Werden al bijna nooit gebeld (6x per jaar ofzo) maar vorige week ineens twee avonden achter elkaar. Dat is nu ook weer afgelopen. =; .

Daphne, hoe gaat het bij jullie? Je man al weer wat stabieler werk?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 aug 2010 09:57

Bumba schreef:
kwebbel schreef:dat bel-me-niet register helpt echt :D ben daarna nog maar twee keer gebeld waarvan ik de eerste ik vriendelijk heb verzocht het bel-me-niet register te checken :wink: en de ander toch echt serieus een baan te gaan zoeken.

Volgens mij moet je dat bel-me-niet register ieder half jaar actualiseren en vooral niets bij Wehkamp en/of Neckerman bestellen, want die verkopen je gegevens bij de vleet!
nu je het zegt.... ik bestel al een half jaar niets bij Wehkamp en ben dus ook niet gebeld! Ik wist niet dat Wehkamp dat deed... maar ik zie nu het verband wel dan....
Gewoon maar lekker naar de winkel kleding kopen dan 8)

heb wel 2e hands boeken verkocht, totaal 9 van de 14 al verkocht :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 aug 2010 11:31

Ik werd van de week weer gebeld door een of ander bedrijf volgens mij Nuon, was veel te druk op het werk en heb ff vriendelijke gezegd dat ik geen tijd toen zei ze dat ze een volgende keer terug zou bellen. Als ze dat dus doet kan ik haar er dus idd op wijzen dat ik ben ingeschreven bij het bel-me-niet-register.... Had er nog niet aan gedacht :lol:
www.kralenjans.webs.com

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 04 aug 2010 11:39

Ze moeten je daarop wijzen he !
Wij worden nooit gebeld, hooguit 1 x per jaar of zo, door iemand die er toch nog tussendoor piept.
Wij hebben ons 2 x laten blokkeren, al jaren geleden.
Ik ben er 1 x ingetrapt, een telefoonabonnement, het heeft ons tientallen brieven gekost om er af te komen.
Maar ze belden me op een zeer kwetsbaar moment, dus ik zei: nou vooruit, ik probeer het wel, in de veronderstelling dat ik binnen 7 dagen mocht annuleren.
Niet dus !

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 aug 2010 11:52

schelpje3 schreef:Ze moeten je daarop wijzen he !
Wij worden nooit gebeld, hooguit 1 x per jaar of zo, door iemand die er toch nog tussendoor piept.
Wij hebben ons 2 x laten blokkeren, al jaren geleden.
Ik ben er 1 x ingetrapt, een telefoonabonnement, het heeft ons tientallen brieven gekost om er af te komen.
Maar ze belden me op een zeer kwetsbaar moment, dus ik zei: nou vooruit, ik probeer het wel, in de veronderstelling dat ik binnen 7 dagen mocht annuleren.
Niet dus !

Ja de vorige keer hebben ze me er idd op gewezen dus heb ik me gelijk aangemeld! Maar bij de mevr. had ik gezegd dat ze terug mocht bellen, ze belde op een zeer ongelegen moment, (tijdens chaos op het werk) dus had er zelf ook niet aan gedacht om te zeggen dat ik daar geregistreerd stond :wink:
www.kralenjans.webs.com

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 04 aug 2010 15:42

Daatje123 schreef:Wij betalen 60 euro aan Greenchoice, 15 euro water en 127 euro stadsverwarming. Krijgen wel elk jaar wat terug gelukkig...

Ho eens! Ik betaal 23 euro aan Greenchoice en krijg bijna de helft daarvan nog terug. Jij betaalt toch ook alleen electriciteit aan hun, of zit daar ook gas in?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 aug 2010 19:15

Weet je dat die gasten nu bij je aan de deur komen ipv bellen? Vorige week waren ze bij vrienden al binnen en een grote mond dat ze gaven toen ze de deur werden gewezen! Dus kijk maar uit. Het zijn rasechte toneelspelers. Ik heb ze ook al een x aan de deur gehad, mijn man is dan vaak btje te vriendelijk maar ik ben een heks dus liep naar de deur en poeierde ze meteen af.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”