Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:dat bel-me-niet register helpt echtben daarna nog maar twee keer gebeld waarvan ik de eerste ik vriendelijk heb verzocht het bel-me-niet register te checken
en de ander toch echt serieus een baan te gaan zoeken.
nu je het zegt.... ik bestel al een half jaar niets bij Wehkamp en ben dus ook niet gebeld! Ik wist niet dat Wehkamp dat deed... maar ik zie nu het verband wel dan....Bumba schreef:kwebbel schreef:dat bel-me-niet register helpt echtben daarna nog maar twee keer gebeld waarvan ik de eerste ik vriendelijk heb verzocht het bel-me-niet register te checken
en de ander toch echt serieus een baan te gaan zoeken.
Volgens mij moet je dat bel-me-niet register ieder half jaar actualiseren en vooral niets bij Wehkamp en/of Neckerman bestellen, want die verkopen je gegevens bij de vleet!
schelpje3 schreef:Ze moeten je daarop wijzen he !
Wij worden nooit gebeld, hooguit 1 x per jaar of zo, door iemand die er toch nog tussendoor piept.
Wij hebben ons 2 x laten blokkeren, al jaren geleden.
Ik ben er 1 x ingetrapt, een telefoonabonnement, het heeft ons tientallen brieven gekost om er af te komen.
Maar ze belden me op een zeer kwetsbaar moment, dus ik zei: nou vooruit, ik probeer het wel, in de veronderstelling dat ik binnen 7 dagen mocht annuleren.
Niet dus !
Daatje123 schreef:Wij betalen 60 euro aan Greenchoice, 15 euro water en 127 euro stadsverwarming. Krijgen wel elk jaar wat terug gelukkig...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 13 gasten