Ik zal, om S-je blij te maken, een verhaaltje delen... over mijn eerste kus.
Ik lieg niet, vraag m'n exen maar, ze hadden liever gehad van wel.
Het was herfst. Ik weet niet welk jaar het was.. op de middelbare school. Zeventien was ik geloof ik. Ik ben nooit echt een 'player' geweest, ik zag er bovendien te onschuldig uit. De dame in kwestie zat in mijn klas en had al eerder vernomen, met enige verbazing, dat ik nog nooit een vriendinnetje had gehad. (Ze vond me zeker knap ofzo

) Ik zal haar naam niet melden, je weet nooit wie hier komt lezen, maar als je dit leest meid: *knuffel*
Hoedanook, het klikte altijd al. We waren altijd samen. Maar hoe, wanneer, en waarom maak je de overstap van 'gezellig' naar verliefd? Zeker als je de verschillende gevoelens niet precies kan plaatsen. 'Is dit verliefd? Is dit het? Dit dan?' Dus er ging nogal wat tijd overheen

De betreffende dag waren we, met de bus, in Antwerpen geweest om te sjoppen en dergelijke. Hehe d'r komen plots hele golven herinneringen terug, wel koel.

Maar goed. We hadden dus in Antwerpen lekker anoniem en veilig elkaars handje vast kunnen houden, maar meer ook niet.
's Avonds bij de bus terminal op Rotterdam Zuidplein moesten we afscheid nemen, zij naar huis lopen en ik in mijn bus. We hadden al tijd staan verdoen met kletsen en ik had haar eigenlijk de hele tijd al willen kussen, in de bus ook al, maar ik was doodsbenauwd. Tot plots mijn bus dus klaarstond en ik weg moest. Dus ik gaf haar 3 afscheidszoenen (argh!) en draaide me van haar weg richting de bus. Toen ik echter 3 keer haar wangen zoende dacht ik te merken dat ze haar gezicht draaide om mijn lippen te raken, en dat deed ze ook half. Dus terwijl ik wegdraaide en wilde weglopen schoot een golf van spanning door m'n hele lichaam. Ik zei tegen mezelf 'Nou dan! Sukkel!', draaide weer terug om en nam haar hoofd in m'n handen en kustte haar. Op dat moment begreep de buschauffeur hoe laat 't was en hij reed weg
Toen hadden we nog wat langer samen
Ik hoop dat jullie 't een beetje leuk vonden om dat te lezen, het was voor mij iniedergeval leuk om op te schrijven.
Groetjes,
Vin