Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 11 feb 2004 16:23

S-je schreef:Dr. Love is er voor liefdesproblemen, neem ik aan. Maar wat heb je aan hem/haar als je geen problemen in de liefde hebt, maar alleen maar geluk?

Dan kun je alsnog gezellig op de koffie komen :D
Mmm... en wat heb je aan een Dr. Love die geen ervaring heeft met problemen in de liefde? Ook niks, dus waarom vertelt Dr. Love ons niet eens wat leuke of minder leuke verhaaltjes?

Vraag jij bij je huisarts eerst ook of je zijn aambeien mag zien voordat hij je een griepprik geeft? :shock:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 11 feb 2004 17:53

Ha Dr.Rosekapje,

En ook hoi aan de rest van het team.
Slecht nieuws :( , sorry. Kan er niets anders van maken, helaas.
Mijn verkering is uit! :( Mijn vriendin was 5 kilo afgevallen, ze weeg nu 178kg, en ze stond alleen nog maar voor de spiegel zichzelf te bewonderen. Totaal geen aandacht voor me, wat ik ook probeerde, zingen, heel sensueel bewegen, kaarsen op de trap, bloemen, gekke bekken trekken, niets hielp meer!
En als ze niet voor de spiegel stond, dan was ze bezig met sms en en bellen.
Nu blijkt dat ze verliefd is op een zanger, A.Hases heet die man. Schijnt ook vrijgezel te zijn maar dat weet ik niet.
Toen ik haar confronteerde met mijn vermoeden, gaf ze het toe, gaf me nog een klets en zei dat ze niet meer van me hield, bedankt en tot ziens.
Volgens de laatste berichten is ze ‘groupie’geworden, van die zanger natuurlijk!

Al met al zit ik weer met een lift waar ik niets meer aan hebt en met een stapel dieetboeken en producten. Kan ik die nog teruggeven? :?:

Trouwens, die foto van u, Dr.Rosekapje, die foto word steeds mooier! :mrgreen: :wink:

Groetjes
Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 11 feb 2004 18:24

Dit verhaal over de eerste zoen is er ééntje uit de categorie ´het had zo mooi kúnnen zijn!’

Mijn eerste zoen is geen fijne herinnering, ik heb er een echte ‘zoenfobie’ aan over gehouden! :(
We fietsten meestal uit school met een aantal jongens mee, en nu vond één van die jongens mij erg leuk, al wist ik zelf niet of hij wel leuk genoeg was om hem beter te leren kennen.
We waren een beetje aan het dollen op weg naar huis, toen hij opeens zei tegen me ‘stop eens, ga eens stil staan!’
Ik wilde het niet en dacht bij mezelf, die is gek!
Toch stopte ik en wat denk je dat hij doet?
Hij pakte me ruw beet in mn nek met zijn hand en zoende me hard en pijnlijk! :(
Voor ik van de schrik was bekomen en hem kon uitfoeteren was hij al hard weg gefietst.
Maar het ergste van alles was niet die zoen…nee, hij had chips gegeten en bier gedronken! :x
Ik moest bijna kotsen van die lucht! Geen fijne herinnering aan die eerste zoen! :oops:

Ingezonden door een ‘refowepSTER’.

Je kunt, als je wilt, ook jouw ervaring mailen naar ons, we plaatsen het anoniem.
Laatst gewijzigd door columbus op 11 feb 2004 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 11 feb 2004 21:09

Heuhh..... misschien kun je er voortaan ff quote boven zetten, nu liep ik dit met rode oortjes te lezen omdat ik dacht dat je een jongen gezoend had :mrgreen:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 11 feb 2004 22:25

hahahaha dat had ik willen zien.
Na regen komt zonneschijn!!!

Vin

Berichtdoor Vin » 12 feb 2004 05:05

Ik zal, om S-je blij te maken, een verhaaltje delen... over mijn eerste kus.

Ik lieg niet, vraag m'n exen maar, ze hadden liever gehad van wel. :lol:

Het was herfst. Ik weet niet welk jaar het was.. op de middelbare school. Zeventien was ik geloof ik. Ik ben nooit echt een 'player' geweest, ik zag er bovendien te onschuldig uit. De dame in kwestie zat in mijn klas en had al eerder vernomen, met enige verbazing, dat ik nog nooit een vriendinnetje had gehad. (Ze vond me zeker knap ofzo :roll:) Ik zal haar naam niet melden, je weet nooit wie hier komt lezen, maar als je dit leest meid: *knuffel*

Hoedanook, het klikte altijd al. We waren altijd samen. Maar hoe, wanneer, en waarom maak je de overstap van 'gezellig' naar verliefd? Zeker als je de verschillende gevoelens niet precies kan plaatsen. 'Is dit verliefd? Is dit het? Dit dan?' Dus er ging nogal wat tijd overheen ;) De betreffende dag waren we, met de bus, in Antwerpen geweest om te sjoppen en dergelijke. Hehe d'r komen plots hele golven herinneringen terug, wel koel. 8) Maar goed. We hadden dus in Antwerpen lekker anoniem en veilig elkaars handje vast kunnen houden, maar meer ook niet.

's Avonds bij de bus terminal op Rotterdam Zuidplein moesten we afscheid nemen, zij naar huis lopen en ik in mijn bus. We hadden al tijd staan verdoen met kletsen en ik had haar eigenlijk de hele tijd al willen kussen, in de bus ook al, maar ik was doodsbenauwd. Tot plots mijn bus dus klaarstond en ik weg moest. Dus ik gaf haar 3 afscheidszoenen (argh!) en draaide me van haar weg richting de bus. Toen ik echter 3 keer haar wangen zoende dacht ik te merken dat ze haar gezicht draaide om mijn lippen te raken, en dat deed ze ook half. Dus terwijl ik wegdraaide en wilde weglopen schoot een golf van spanning door m'n hele lichaam. Ik zei tegen mezelf 'Nou dan! Sukkel!', draaide weer terug om en nam haar hoofd in m'n handen en kustte haar. Op dat moment begreep de buschauffeur hoe laat 't was en hij reed weg :oops: :D

Toen hadden we nog wat langer samen :wink: :mrgreen: :oops:

Ik hoop dat jullie 't een beetje leuk vonden om dat te lezen, het was voor mij iniedergeval leuk om op te schrijven.

Groetjes,

Vin

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 12 feb 2004 07:49

Kijk, dit zijn nog eens verhalen :lol:. Niks geen van te voren afspreken met als kans een dot aardbeienkauwgom in je mond te krijgen :wink: , maar iemand die niet durfde en zichzelf toch over de drempel tilt.

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 12 feb 2004 13:05

wahahahaha geweldig Vin :lol: :lol: Wat een grappig, cool verhaal!!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 feb 2004 14:44

butterfly schreef:wahahahaha geweldig Vin :lol: :lol: Wat een grappig, cool verhaal!!

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaah heeeeel errug leuk zeg!!! hahahahaa... dat heb je heeeeel goed gedaan!!!! ;)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 feb 2004 14:46

@mic schreef:Heuhh..... misschien kun je er voortaan ff quote boven zetten, nu liep ik dit met rode oortjes te lezen omdat ik dacht dat je een jongen gezoend had :mrgreen:

inderdaad.... ik dacht al, dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is gek ;)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 12 feb 2004 18:59

Gandalf schreef:Kijk, dit zijn nog eens verhalen :lol:. Niks geen van te voren afspreken met als kans een dot aardbeienkauwgom in je mond te krijgen :wink: , maar iemand die niet durfde en zichzelf toch over de drempel tilt.

:D :D :D :D :D 8) :wink: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 12 feb 2004 19:47

Hallo dr.Rosekapje

ik heb een nieuw mailadres, als u wilt mailen met me, heel graag :oops:
gewoon over koeien en kalven, maak niet uit hoor!
ik ben heel erg algemeen georinenteerd of zo iets.

liefs van Cash

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 12 feb 2004 21:32

Hallo Dr.Love team

Leuk die verhalen over zoenen en zo, maar is het niet de bedoeling dat hier in deze rubriek vragen behandeld zouden worden? :?
Dat lijkt me zinniger dan al die kleffe eerste kus ervaringen te lezen.
Wat ik ook niet snap, is dat in één maand tijd deze topic ruim 6000 keer bekeken is!

Ik heb wel een vraag, kan die tussen de zoenen door toch wel behandeld worden?
Mijn vraag is:
‘is het normaal dat als ik een tijdje mijn vriendin observeert dat ik wisselende visioenen krijgt voor mn ogen van dan weer Anna Kournikova, dan weer Prinses Maxima?’ :oops:

Het is niet dat ik er zelf mee zit, maar ik vind het frustrerend voor mijn huisdier, kater Henk, want ik aai hem iedere keer tijdens die visioenen en daar houd kater Henk niet van.

Bedankt alvast voor uw denkwerk,
Groeten, BClinton

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 12 feb 2004 21:45

bclinton schreef:Hallo Dr.Love team

Leuk die verhalen over zoenen en zo, maar is het niet de bedoeling dat hier in deze rubriek vragen behandeld zouden worden? :?
Dat lijkt me zinniger dan al die kleffe eerste kus ervaringen te lezen.
Wat ik ook niet snap, is dat in één maand tijd deze topic ruim 6000 keer bekeken is!

Ik heb wel een vraag, kan die tussen de zoenen door toch wel behandeld worden?
Mijn vraag is:
‘is het normaal dat als ik een tijdje mijn vriendin observeert dat ik wisselende visioenen krijgt voor mn ogen van dan weer Anna Kournikova, dan weer Prinses Maxima?’ :oops:

Het is niet dat ik er zelf mee zit, maar ik vind het frustrerend voor mijn huisdier, kater Henk, want ik aai hem iedere keer tijdens die visioenen en daar houd kater Henk niet van.

Bedankt alvast voor uw denkwerk,
Groeten, BClinton

Ha Bclinton

Ja, die verhalen over zoenen vinden mensen leuk!
En ruim 6000 keer bekeken in een maand? Als we iets doen, het Refoweb Dr.Love team, dan gáán we ervoor!! Dus logisch wel ja, die 6000 bezoekjes aan deze rubriek.

Oké, even tussen lippen door heb ik je vraag gelezen en een antwoord gevonden op je toch wel interessante vraag.

Ervan uitgaande dat je vriendin al dan niet blond is, maak ook niet echt uit want ‘ware liefde kijkt niet naar de kleur van het haar, maar naar de kleur van je hart!’ 8)

En over die visioenen van dan weer Anna Kournikova, dan weer Maxima?
Heb je liever een visioen van prinses Maxima of Koningin Beatrix? Nou dan! :mrgreen:

Over Anna Kournikova, heb je liever een visioen over Anna Kournikova of over Boris Becker? Of Kristina Navratilova? Hé, hé? Nou dan! :mrgreen:

Kater Henk vind het niet fijn om geaaid te worden? Neem een pitbull, pitbull Brutus, da’s lekker aaien zeg! Mijn links achter drie hoog buurman aaide zijn pitbull Brutus toen opeens Gretha Duisenberg verscheen op tv met Jasser Arafat! :D En nu heeft die links achter drie hoog buurman een prothese! Is dat wat je wil? Nou dan!
:mrgreen:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2004 22:30

Geachte Dr. Columbus!
Ik heb weder een groot probleem! Inmiddels heb ik een leuke Nederlandse jongen leren kennen... Ik zou graag wat meer willen en ik heb soms ook het idee, dat hij ook wel wat wil, maar we zijn allebei heel verlegen.... :oops: :oops: :oops:
En ja, ik ben bovendien van mening dat het van een jongen uit moet gaan, dus ik weet absoluut niet hoe ik zoiets aan kan pakken... :roll: Maar ik wil wel graag wta mer eigenlijk... :? :lol:
Heeft u advies? Kunt u mij enkele tips geven?

Alvast bedankt! :D

Hartelijke groeten, Daphne
Afbeelding

Terug naar “Archief”