Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Bij mijn zus gebeurt er nog steeds niet veel bijzonders. Ze mag niets doen, ze mag pas weer naar huis met een baby in haar armen. Morgen gaan ze beginnen met gel, wie weet. Ze verveelt zich echt suf. En ik mag niet eens op bezoek komen, want ik mag het ziekenhuis niet zomaar in![]()
TJ, hoe is het afgelopen met die baan? Is je man het geworden?! Wat betreft de auto: het idee van Marnix is misschien een optie. Een goedkoop autootje kopen met een jaartje APK, dan kun je voor een paar honderd euro weer even vooruit. Als je dat geld niet hebt, kun je dat misschien lenen van ouders, broer, zus, etc. Als je man dan weer een baan heeft, kun je dat misschien stukje voor stukje terug betalen en dan is het voor even te overzien.
schelpje3 schreef:Galateia schreef:Bij mijn zus gebeurt er nog steeds niet veel bijzonders. Ze mag niets doen, ze mag pas weer naar huis met een baby in haar armen. Morgen gaan ze beginnen met gel, wie weet. Ze verveelt zich echt suf. En ik mag niet eens op bezoek komen, want ik mag het ziekenhuis niet zomaar in![]()
TJ, hoe is het afgelopen met die baan? Is je man het geworden?! Wat betreft de auto: het idee van Marnix is misschien een optie. Een goedkoop autootje kopen met een jaartje APK, dan kun je voor een paar honderd euro weer even vooruit. Als je dat geld niet hebt, kun je dat misschien lenen van ouders, broer, zus, etc. Als je man dan weer een baan heeft, kun je dat misschien stukje voor stukje terug betalen en dan is het voor even te overzien.
Paar honderd euro ? Wat heb je dan, een koekjesblik op wielen ?
Hier om de hoek is een garage, daar staan barrels van jaaaren oud en daar moet je zelfs nog 2.000 of meer voor betalen.
Marnix schreef:? Waar over?
En er bestaat niet zoiets als een noodpotje of een idee voor in noodgevallen? Ik bedoel, je wist natuurlijk dat de auto een APK-keuring moest krijgen en dat er de mogelijkheid is dat er dingen niet goed zijn en je reparatiekosten hebt... en buiten de APK om kan dat sowieso gebeuren. "hopen dat het allemaal goed gaat" gaat vanzelf een keer mis.
En als dat noodplan er niet is moet er een bedacht worden. Dan moet er ergens geld vandaan komen zodat er weer geld verdiend kan worden... Anders kom je er niet uit. En die mogelijkheden zijn er volgens mij altijd, ook al is het misschien niet leuk, heb je het helemaal niet op leningen of wat dan ook.
trijntjejohanna schreef:we hebben er niks over gehoord
schelpje3 schreef:Paar honderd euro ? Wat heb je dan, een koekjesblik op wielen ?
Hier om de hoek is een garage, daar staan barrels van jaaaren oud en daar moet je zelfs nog 2.000 of meer voor betalen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten