Ik vind het wel heel leuk om af en toe met de trein naar een andere plek in het land te gaan voor een dagje, om daar musea te bekijken of een NS-wandeling te lopen.
Moderator: Moderafo's
Daatje123 schreef:Nog 7 dagen werken en dan naar Turkije!
jans1 schreef:Daatje123 schreef:Nog 7 dagen werken en dan naar Turkije!
Gaaf Daatje!! Ga je weer een reis leiden? Waar ga je naar toe??
Turkije is echt zo gaaf en mooi!
Evelien schreef:Ik ga liever naar Sanadome incl. hotel, dan een week vakantie (in buitenland of binnenland).
Ik hoef niet perse weg, vindt het echt een ramp.
Volgend jaar gaan we met mijn familie naar de Belgie of Frankrijk een lang weekend. De reis er al heen.
Daatje123 schreef:jans1 schreef:Daatje123 schreef:Nog 7 dagen werken en dan naar Turkije!
Gaaf Daatje!! Ga je weer een reis leiden? Waar ga je naar toe??
Turkije is echt zo gaaf en mooi!
Ga inderdaad weer een reis leiden. Deze keer naar Alanya! Vorig jaar was ik ook al in Turkije, Fethiye. Doordat een andere reis die ik zou leiden niet doorging vanwege te weinig aanmeldingen ga ik maar weer naar Turkije. Geen probleem! Mijn groep is dit jaar wel stuk kleiner. Vorig jaar 18 en nu 10.
Galateia schreef:Evelien schreef:Ik ga liever naar Sanadome incl. hotel, dan een week vakantie (in buitenland of binnenland).
Ik hoef niet perse weg, vindt het echt een ramp.
Volgend jaar gaan we met mijn familie naar de Belgie of Frankrijk een lang weekend. De reis er al heen.
Dus jij prefereert een uitstapje/weekendje in NL boven, laten we zeggen, zo'n enorme reis naar Canada?!
kwebbel schreef:ik vind de reis erheen wel leuk maar de terugreis, de was weer doen, bed weer opmaken (wij nemen onze kussens en vaak ook het dekbed mee), spullen opruimen etc.....
LeChat schreef:kwebbel schreef:ik vind de reis erheen wel leuk maar de terugreis, de was weer doen, bed weer opmaken (wij nemen onze kussens en vaak ook het dekbed mee), spullen opruimen etc.....
Och, als je thuis blijft moet je ook wassen en van tijd tot tijd je bed verschonen... en je moet jezelf gewoon niet verplichten dat alles nog diezelfde dag van thuiskomst opgeruimd en weggewerkt moet zijn. Dat scheelt al een boel stress.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten