Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Langer ophouden hebben wij ook geprobeerd, maar dat was ook geen succes, s'morgens niet te genieten en nog steeds vroeg wakker.
LauraC schreef:ajl schreef:Langer ophouden hebben wij ook geprobeerd, maar dat was ook geen succes, s'morgens niet te genieten en nog steeds vroeg wakker.
Precies, Michael doet dat ook. Dat begrijpt niet iedereen, dan krijg je van die opmerkingen als je zegt: ik moet nu echt weg anders is hij morgen niet te genieten van 'nee joh, lekker op laten blijven dan slaapt ie uit'![]()
Hier, als hij niet tussen de middag slaapt, in bed tegen 18.30 en dan slapen tot 7.30. Als hij wel tussen de middag slaapt, dan is het vaak pas 20.15 en wakker om 6.30. Ik denk dat hij zijn middagslaapje niet meer nodig heeft
jeepeecee schreef:vandaag naar het consultatie bureau geweest, madam weegt 9,5 kilosnap nu waar de pijn in mijn rug vandaan komt
Nou, dat doen wij ook niet, hoor, langer ophouden. IJzeren regelmaat hier, anders is hij de volgende dag gewoon kribbig en zit hij niet lekker in zijn vel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten