pannenkoek schreef:Iedereen die de pil gebruikt vindt het van zichzelf om de een of andere reden noodzakelijk. daarom is eht maar goed dat een onafhandelijk orgaan hierover gaat

Ik vraag me trouwens af of er ook mensen zijn die de pil niet gebruiken. ( en ook geen ander voorbehoedsmiddel)
Ik heb vaak het gevoel dat ik ( wij) de enige zijn. Kunnen we ons niet eens meer beheersen? En kunnen we echt niet zonder die middelen?[/quote]
O, o, ik krijg een hele stortvloed van woorden over me heen. Dat was niet mijn bedoeling.
Laat ik dan de reactie maar plaatsen zonder de 2 laatste vragen.zo dus
Ik vraag me trouwens af of er ook mensen zijn die de pil niet gebruiken. ( en ook geen ander voorbehoedsmiddel)Ik heb vaak het gevoel dat ik ( wij) de enige zijn.
Het verbaasd mij gewoon dat er weinig tot geen mensen zijn die hem niet gebruiken. Ik weet dat elke methode die je gebruikt 'anticonceptie' inhoud., Maar in mij komt dan de vraag op 'moeten we dan altijd maar toegeven aan onze zinnen en lusten' als ik het zo mag zeggen. ( niet boos worden!) Voor het huwelijk moeten/ willen we ons rein houden, en dat komt goed van pas in het huwelijk.
En het is ook niet zo dat we nog een aantal kinderen willen, we kunnen ze niet op de gang laten slapen.
Maar goed, ik zal wel een vreemde eend in de bijt blijven. Of ik ben een ouderwetse, maar die leeftijd heb ik nog niet.