LauraC schreef:Wil ook even wat met jullie delenVanochtend de was aan de lijn en nu al gestreken in de kast. Mag ik een applausje horen

k weet niet of je hardhorend bent?

ik heb de vaatwasse ingeruimd.. mag ik ook een applausje.

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Wil ook even wat met jullie delenVanochtend de was aan de lijn en nu al gestreken in de kast. Mag ik een applausje horen

) de ramen aan de buitenkant beneden gezeemd en binnen aan de voorkant (dat krijg je, als je niet zo moeilijk bent, en je kind halve dagen op de vensterbank doorbrengt, met zijn lieve handjes en lipjes tegen de ramen), gestreken, en een was in de machine gedaan en opgehangen buiten (maar zo snel als bij jou droogt het hier dan weer niet, laura).
  ) de ramen aan de buitenkant beneden gezeemd en binnen aan de voorkant (dat krijg je, als je niet zo moeilijk bent, en je kind halve dagen op de vensterbank doorbrengt, met zijn lieve handjes en lipjes tegen de ramen), gestreken, en een was in de machine gedaan en opgehangen buiten (maar zo snel als bij jou droogt het hier dan weer niet, laura). 

voor alle ijverige huisvrouwen
  voor alle ijverige huisvrouwen  
Evelien schreef:LauraC schreef:Wil ook even wat met jullie delenVanochtend de was aan de lijn en nu al gestreken in de kast. Mag ik een applausje horen

Alleen wat opgeruimd en beneden over stofgezogen en gedweild.
  Alleen wat opgeruimd en beneden over stofgezogen en gedweild. Ik heb net een appeltaart in de oven staan voor vanavond na het eten (ga bij vrienden eten).
 Ik heb net een appeltaart in de oven staan voor vanavond na het eten (ga bij vrienden eten). , best wel lekker weer kan zijn. Vandaag was het al om 8.30 20 graden en het is de hele dag heerlijk warm zonnig weer geweest.
, best wel lekker weer kan zijn. Vandaag was het al om 8.30 20 graden en het is de hele dag heerlijk warm zonnig weer geweest.

), dus ik kan een flinke slag slaan ...
 ), dus ik kan een flinke slag slaan ... ), toen schuren (klus 2 die ook heel erg was), en toen nog verven. Mijn ouders hebben toen de zijkanten wit gemaakt, en de treden grijs, zodat het lijkt alsof ze zweven. Mijn moeder heeft toen precies dezelfde grijze halve maantjes van vloerbedekking erop gedaan. Wij hadden in ons huis nl een geverfde trap, en dat wil ik nooit meer. Dat slijt mij veel te snel. Nu hebben we een dichte trap, dus die hebben we gewoon laten bekleden, en eigenlijk vind ik dat veel fijner, al is de trap van mijn ouders absoluut mooier (maar die is open, dus niet helemaal te vergelijken)
 ), toen schuren (klus 2 die ook heel erg was), en toen nog verven. Mijn ouders hebben toen de zijkanten wit gemaakt, en de treden grijs, zodat het lijkt alsof ze zweven. Mijn moeder heeft toen precies dezelfde grijze halve maantjes van vloerbedekking erop gedaan. Wij hadden in ons huis nl een geverfde trap, en dat wil ik nooit meer. Dat slijt mij veel te snel. Nu hebben we een dichte trap, dus die hebben we gewoon laten bekleden, en eigenlijk vind ik dat veel fijner, al is de trap van mijn ouders absoluut mooier (maar die is open, dus niet helemaal te vergelijken)Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten