Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Merisja » 15 jun 2010 21:15

Bij haar komt het juist als ik paracetamol heb gegeven. En daarna weet ze echt nergens meer van. Ze weet ook niet wat ze allemaal gezien heeft, heel beangstigend ook voor haar :?

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 15 jun 2010 22:05

Alle kindjes die jarig zijn/worden of geweest zijn: zon10 van harte gefeliciteerd zon10

vpk schreef:
AikonGirl schreef:En ik zie dat Matthias ook wordt gefeliciteerd,
dus die is ook jarig?! Gefeliciteerd! :D

ik had stiekem gespiekt op het lijstje van het zwangertopic, daar staan alle kinderen die vorig jaar zijn geboren nog in :wink:

.

:oops: was er ook weer een paar vergeten en spiek nog weleens in zwangertopic. kunnen bij blz1 van refokids niet een lijstje aan maken wanneer alle kids jarig zijn :?:

Hannah heeft in middels haar 1e tandje en heeft luieruitslag(ondank alle deskundige die zeggen dat het er niets mee te maken heeft)
nu smeer ik er sudo op, maar zijn hier nog alternatieven voor? heb namelijk niet echt het idee dat het opschiet zo ](*,)
ze poept zich ook helemaal suf :wink: :-&
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 jun 2010 07:42

Wat een leuke foto's allemaal weer!

Vanaf volgende week hebben wij ongeveer 1 dag in de week een hummeltje van 10 weken in huis mijn vriendin ''moet'' weer gaan werken.
Ben echt benieuwd hoe het gaat het is een erg makkelijk kindje alleen spuugt ze erg veel.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jun 2010 07:54

gezellig zo'n hummeltje!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jun 2010 12:59

*Annette* schreef:@ Schipje en man; nog van harte gefeliciteerd met Lenthe haar verjaardag!
@ Memmem en man; gefeliciteerd met Markus z'n verjaardag!
@ Elsb; gefeliciteerd met Matthias z'n verjaardag!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jun 2010 13:02

jeepeecee schreef:Alle kindjes die jarig zijn/worden of geweest zijn: zon10 van harte gefeliciteerd zon10

vpk schreef:
AikonGirl schreef:En ik zie dat Matthias ook wordt gefeliciteerd,
dus die is ook jarig?! Gefeliciteerd! :D

ik had stiekem gespiekt op het lijstje van het zwangertopic, daar staan alle kinderen die vorig jaar zijn geboren nog in :wink:

.

:oops: was er ook weer een paar vergeten en spiek nog weleens in zwangertopic. kunnen bij blz1 van refokids niet een lijstje aan maken wanneer alle kids jarig zijn :?:

Hannah heeft in middels haar 1e tandje en heeft luieruitslag(ondank alle deskundige die zeggen dat het er niets mee te maken heeft)
nu smeer ik er sudo op, maar zijn hier nog alternatieven voor? heb namelijk niet echt het idee dat het opschiet zo ](*,)

Maïzena

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 jun 2010 13:23

Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jun 2010 14:04

LauraC schreef:Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.

Oei dat is heel gevaarlijk, omdat luieruitslag ook open kan zijn en je dus grote kans hebt op de samonellabacterie!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 jun 2010 14:05

Ik moest nog wat doen hè????
Heb het net dan toch maar gedaan mwuhahaha.. :mrgreen:

Hallo Henkie,

Langlanglang...geleden bestond er een chat!
Vonden sommigen leuk, anderen niet, anderen willen dat het terug komt maar weer anderen ook niet!!
Maar daar komt die dan: wij als refowebkids-mama`s zijn zo druk met berichten heen en weer doen dat we wel beter chatten kunnen! :mrgreen: Dus aan mijn de eer namens meerdere actieve mama`s gooi eens een leuke mama-chat open!!!!!! =D>

Nou ben benieuwdd!!..........!!! :lol:
Enne wel serieus opvatten ey?

Liefje

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 16 jun 2010 14:32

goed zo liefje !!!

en maizena ga ik proberen. eiwit lijkt me geloof ik ook niet zo'n succes (geklieder :? )
Afbeelding

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 16 jun 2010 14:37

liefje schreef:
LauraC schreef:Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.

Oei dat is heel gevaarlijk, omdat luieruitslag ook open kan zijn en je dus grote kans hebt op de samonellabacterie!

plus dat ze misschien alergisch voor ei kan zijn, en dan weet je niet wat je te wachten staat :?

idd, aan de lucht laten drogen! Talkpoeder kan ook goed, maar komt op hetzelfde neer als maizena!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 jun 2010 16:55

J.A. schreef:
liefje schreef:

plus dat ze misschien alergisch voor ei kan zijn, en dan weet je niet wat je te wachten staat :?

idd, aan de lucht laten drogen! Talkpoeder kan ook goed, maar komt op hetzelfde neer als maizena!

Khad het ook maar gehoord hoor, zelf gelukkig nooit hoeven gebruiken. Maar sorry voor het foute advies ;)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 16 jun 2010 18:32

zinkzalf. Is nét even wat anders dan sudo en helpt hier een stuk beter!
Maar nog nooit echt heel erge uitslag gehad....
en aan de lucht laten drogen zoals anderen al zeiden, maar als ze veel poept ook niet echt een succes, je hebt geen zin om heel de box ofzo te verschonen hé :)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 16 jun 2010 19:15

LauraC schreef:
ajl schreef: Toen hij in bed lag, riep hij mij en vroeg om bijtkoek ( ontbijtkoek). Jammer voor hem, maar dat krijgt hij dan niet.

Hahahaha! Michael doet dat ook weleens, dat heeft hij niet of weinig gegeten en dan vraagt hij in bed om 'mmmm, brood en kaas!!'. Erm...nee lieverd, zo gek ben ik echt niet ;)

hahaha! LauraC, ik zat hardop te lachen om je bovenstaande post en Lenthe zat achter me in de box heel overdreven heel hard mee te lachen, ondertussen hard wiebelend met haar kontje heen en weer, opeens plofte ze neer en zei ze heel verbaast: 'oh' :lol: Het zag er heel grappig uit.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 16 jun 2010 20:20

:clown: Allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties! :8> ;/

Ook de anderen van harte met jullie zoontjes!

Lenthe heeft veel hele leuke cadeautjes gekregen! o.a. bus en poppetjes van liddle people van fisher price, ze is er helemaal weg van!
Ik ben zo verlieft op d'r, van middag steeds staan op de commode en dan zo naar me toe vallen, armpjes om m'n nek en met mond open een heerlijke lik/kus geven :lol:

jeepeecee schreef:Hannah heeft in middels haar 1e tandje en heeft luieruitslag(ondank alle deskundige die zeggen dat het er niets mee te maken heeft)

Jeepeecee, smeren en smeren is twee! Mijn schoonzus vond het ook niet werken, toen bleek dat ze heel dun aanbracht en de creme nog inklopte ook. Bij Lenthe werkt het heel goed maar ik doe dan ook een heel asociale klodder erop smeren :wink: werkt per direct. Je moet het echt dichtplamuren zodat er geen poep of plas de beschadigde huid kan raken.

Marisja: kan het geen bijwerking zijn? Ik vind dit wel heel heftig hoor! Lijkt me niet normaal! Bij onze HAP doen ze ook weleens laconiek over iets heel ernstigs hoorde ik eergister van iemand.

Terug naar “Archief”