Moderator: Moderafo's
vpk schreef:AikonGirl schreef:En ik zie dat Matthias ook wordt gefeliciteerd,
dus die is ook jarig?! Gefeliciteerd!![]()
ik had stiekem gespiekt op het lijstje van het zwangertopic, daar staan alle kinderen die vorig jaar zijn geboren nog in
.
*Annette* schreef:@ Schipje en man; nog van harte gefeliciteerd met Lenthe haar verjaardag!
@ Memmem en man; gefeliciteerd met Markus z'n verjaardag!
@ Elsb; gefeliciteerd met Matthias z'n verjaardag!
jeepeecee schreef:Alle kindjes die jarig zijn/worden of geweest zijn:van harte gefeliciteerd
vpk schreef:AikonGirl schreef:En ik zie dat Matthias ook wordt gefeliciteerd,
dus die is ook jarig?! Gefeliciteerd!![]()
ik had stiekem gespiekt op het lijstje van het zwangertopic, daar staan alle kinderen die vorig jaar zijn geboren nog in
.
was er ook weer een paar vergeten en spiek nog weleens in zwangertopic. kunnen bij blz1 van refokids niet een lijstje aan maken wanneer alle kids jarig zijn
![]()
Hannah heeft in middels haar 1e tandje en heeft luieruitslag(ondank alle deskundige die zeggen dat het er niets mee te maken heeft)
nu smeer ik er sudo op, maar zijn hier nog alternatieven voor? heb namelijk niet echt het idee dat het opschiet zo![]()
ze poept zich ook helemaal suf![]()
LauraC schreef:Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.
liefje schreef:LauraC schreef:Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.
Oei dat is heel gevaarlijk, omdat luieruitslag ook open kan zijn en je dus grote kans hebt op de samonellabacterie!
J.A. schreef:liefje schreef:LauraC schreef:Eiwit schijnt te helpen, dan even luier af laten om het op te laten drogen.
Oei dat is heel gevaarlijk, omdat luieruitslag ook open kan zijn en je dus grote kans hebt op de samonellabacterie!
plus dat ze misschien alergisch voor ei kan zijn, en dan weet je niet wat je te wachten staat![]()
idd, aan de lucht laten drogen! Talkpoeder kan ook goed, maar komt op hetzelfde neer als maizena!
LauraC schreef:ajl schreef: Toen hij in bed lag, riep hij mij en vroeg om bijtkoek ( ontbijtkoek). Jammer voor hem, maar dat krijgt hij dan niet.
Hahahaha! Michael doet dat ook weleens, dat heeft hij niet of weinig gegeten en dan vraagt hij in bed om 'mmmm, brood en kaas!!'. Erm...nee lieverd, zo gek ben ik echt niet
jeepeecee schreef:Hannah heeft in middels haar 1e tandje en heeft luieruitslag(ondank alle deskundige die zeggen dat het er niets mee te maken heeft)
nu smeer ik er sudo op, maar zijn hier nog alternatieven voor? heb namelijk niet echt het idee dat het opschiet zo![]()
ze poept zich ook helemaal suf![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten