Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:In de r.k. kerk hebben ze het nl altijd erover, je kunt je zaligheid verdienen.
Faramir schreef:Dat is slechts de karikatuur waar ze het in de protestantse kerken 'altijd' over hebben. De katholieke leer ligt een stuk genuanceerder.
Faramir schreef:pannenkoek schreef:Kijk, dus de onderwijs inspecie heeft zelf de ruimte gegeven. Wat een zotternij!!
Dat betwijfel ik. Mijn directeur gaf namelijk aan dat de tijd die besteed wordt aan voetbal kijken gecompenseerd moet worden. Of het moet binnen een project passen.
TheKeimpe schreef:Zeg beste mensen hier. Natuurlijk snap ik wel dat velen kijken, maar mag dit topic verschoond blijven van voetbaluitslagen? Het was mij (helaas) niet ontgaan dat NL gewonnen heeft, maar ik heb bewust vanavond nu.nl niet gecheckt, omdat ik geen zin heb om (opnieuw) meegesleept te worden door het voetbalgebeuren.
TheKeimpe schreef:@Mortlach, sommige mensen zijn sterker in bepaalde dingen dan anderen. In dezen ken ik mijzelf een beetje. Ik kan iets niet een klein beetje volgen. Laat ik het nog wat concreter maken: ik liep vanmiddag door een winkelstraat, daar stonden heel wat TV's buiten. Ik weet van mijzelf dat ik niet even twee minuten voetbal kan kijken en dan doorlopen. Als ik stil was gaan staan om te kijken, dan had ik daar tot het einde van de wedstrijd gestaan.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten