Nou, jij bewijst het tegendeel

ach, vroeger bestond ook nog niet alles en werden de meesten ook gewoon weer een jaar ouder.
Ik weet niet hoe ik er mee om zal gaan met onze eventuele toekomstige kinderen, dat wijst zich vanzelf wel dan.
Moderator: Moderafo's

gewoon eten wat de pot schaft
 gewoon eten wat de pot schaft 
 Dat werkte ook best.
 Dat werkte ook best. 

Hij hoest verschrikkelijk en heeft pijn aan zo ogen en hoofd... dus die ligt nu lekker in bed en heeft een sinaspril gehad.. hopelijk kan hij daar lekker op slapen!
 Hij hoest verschrikkelijk en heeft pijn aan zo ogen en hoofd... dus die ligt nu lekker in bed en heeft een sinaspril gehad.. hopelijk kan hij daar lekker op slapen!

Blijkt ze een vorm van astma te hebben. Wel mild, hij wilde wel pompjes meegeven enzo.. maar ik vind dat ze het nog wel zonder kan. Ze ligt wel zo af en toe op de bank bij te komen, maar zo vreselijk benauwd doet ze ook weer niet aan. Alleen moet ze eff uitrusten als ze flink aan de fiets is geweest.
 Blijkt ze een vorm van astma te hebben. Wel mild, hij wilde wel pompjes meegeven enzo.. maar ik vind dat ze het nog wel zonder kan. Ze ligt wel zo af en toe op de bank bij te komen, maar zo vreselijk benauwd doet ze ook weer niet aan. Alleen moet ze eff uitrusten als ze flink aan de fiets is geweest.Schipje schreef:Nog even over eten.
Liefje,
Dat zou ik ech tnooit en te nimmer pikken bij mijn kindgewoon eten wat de pot schaft

Schipje schreef:Nog even over eten.
Liefje,
Dat zou ik ech tnooit en te nimmer pikken bij mijn kindgewoon eten wat de pot schaft

](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  )
 )Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 396 gasten