Moderator: Moderafo's
Loucom schreef:Het staat ook in meer kranten. We zullen wel zien wat er blijkt.
toppie schreef:Inderdaad is dat wezenlijk anders, daar heb je gelijk in!
Als ik stil opluister wat een verdriet dat geeft als ouder, is dat anders als dat je man/vrouw/kind verliest door de dood.
Je wordt ook altijd geconfronteerd met de achternaam, ben jij familie van....
De overige kinderen in het gezin van m ijn vriendin zijn ook kapot, van klein tot groot.
Nergens kunnen ze komen of er is wel een confrontatie met...
De jongste zat 3 jaar na dato op een ander voortgezetonderwijs als de rest van de kinderen,had de klas niets verteld uit schaamte en angst.
Iemand tikte uit geintje de achternaam van dat kind in op google.
Pats, rood scherm!
Het bewuste kind is compleet er onder door gegaan, heeft nu nog steeds prof. hulp.
De straf zit er bijna op, maar het gezin ligt verscheurd.
De anderen verwijten de dader dat hij ook hun onbezorgde jeugd en toekomst heeft verwoest.
Annet76 schreef:Vreemd, maar de hele situatie zo eens overdenkend, weet ik niet of ik nou medelijden met die jongen moet hebben, of juist niet....
Joran is zichtbaar aangeslagen, hij is nu langzamerhand ontnuchterd van alle drank en drugs en de hele wereldpers valt over hem heen. Hij lijkt het zelf niet eens te beseffen. Hij kijkt behoorlijk 'wazig' van hem af.
Ondanks dat hij alle schijn tegen heeft, ondanks dat hij beslist geen faaie reputatie heeft, is óók gewoon mens en heeft hij wellicht ons gebed harder nodig dan wie ook.
En daarom is het waarschijnlijk nog beter om voor hem te bidden als mens, dan ons af te geven op zijn daden!
Jo'tje schreef:Annet76 schreef:Vreemd, maar de hele situatie zo eens overdenkend, weet ik niet of ik nou medelijden met die jongen moet hebben, of juist niet....
Joran is zichtbaar aangeslagen, hij is nu langzamerhand ontnuchterd van alle drank en drugs en de hele wereldpers valt over hem heen. Hij lijkt het zelf niet eens te beseffen. Hij kijkt behoorlijk 'wazig' van hem af.
Ondanks dat hij alle schijn tegen heeft, ondanks dat hij beslist geen faaie reputatie heeft, is óók gewoon mens en heeft hij wellicht ons gebed harder nodig dan wie ook.
En daarom is het waarschijnlijk nog beter om voor hem te bidden als mens, dan ons af te geven op zijn daden!
Waar haal jij vandaan dat hij onder invloed was van drank en drugs? Die jongen zit al dagen vast!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten