Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

petra85
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor petra85 » 08 jun 2010 17:45

Gefeliciteerd TJ, Succes met de laaste loodjes!

En toen stond Julian opeens in de box!
En grappig dat ie t vondt. Papa en mama reuze trots, tja t kleintje wordt groot!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 08 jun 2010 17:47

Gefeliciteerd met Matteo!! :D
En sterkte ...!

Leuk Petra!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jun 2010 18:13

Gefeliciteerd Matteo!
En wat knap van Julian zeg!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 jun 2010 18:30

Goed zo Julian! Wat je zegt, dat worden ze opeens groot he :shock:
Michael had het reuze naar zijn zin vanmiddag want de overbuurjongen van 12 was zijn sleutels vergeten en z'n ouders waren tot 5 uur aan het werk. Dus we hadden onverwachts visite. Ik heb Michael nog nooit zo zien uitsloven :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 jun 2010 19:43

=D> voor Julian!

wat geven/gaven jullie je kinders voor cadeautje op hun eerste verjaardag? en wat kregen ze van eventuele visite(familie/vrienden)? ik vind het zo lastig om iets te bedenken! voor onszelf al.. en iedereen begint nu ook te vragen wat ze haar zouden kunnen geven.. :-k
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 08 jun 2010 20:01

Ook vanuit hier nog gefeliciteerd met Matteo!
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 jun 2010 20:30

vpk schreef:=D> voor Julian!

wat geven/gaven jullie je kinders voor cadeautje op hun eerste verjaardag? en wat kregen ze van eventuele visite(familie/vrienden)? ik vind het zo lastig om iets te bedenken! voor onszelf al.. en iedereen begint nu ook te vragen wat ze haar zouden kunnen geven.. :-k

Wij gaven een tafel en twee stoeltjes, waar hij dan aan kon zitten voor bv knutselen. Van fam/vrienden kreeg hij kleding, boeken, blokken, Duplo dat soort dingen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annette* » 08 jun 2010 20:41

@ TJ; Gefeliciteerd met Matteo z'n verjaardag! Hopelijk kunnen jullie het zaterdag thuis vieren!
Sterkte verder! Luister goed naar je lichaam en neem goed je rust!

@ Petra85; Goed zo Julian =D>!
Wat de toekomst brengen moge........

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 jun 2010 21:01

Wij vragen voor Lenthe's eerste verjaardag een badje voor in de tuin (zo'n schelp), strand en bad speelgoed, cdtjes met Christelijke kinderliedjes en (bon voor) kijk en luister Bijbel.
Leuk vpk, scheelt maar een paar dagjes met onze dochters! :) Heb je ook al slingers enzo gekocht? Ik heb even bij de Hema ingeslagen, geweldig, wat een leuke dingen hebben ze daar! Ik wil alleen nog graag zo'n ballon in de vorm van een 1. Zondag is ze al jarig, ik vond het afgelopen jaar omgevlogen..... Soms voelt het alsof ik nog maar een paar maanden een kindje heb. Herkennen jullie dat?

Wij geven trouwens zelf zo'n, tja hoe noem je dat, dat een balletje wegrolt en dat komt dan steeds weer door een gaatje terug, je gooit het van bovenaf erin en het rolt zo naar beneden van links naar rechts..... heel vaag maar ik zou echt geen naam weten :lol: Hebben we in een houten speelgoedwinkel gekocht.

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 08 jun 2010 21:16

Bij de Xenos hebben ze cijfer-ballonnen dacht ik...

Leuk, al die verjaardagen!
Succes met voorbereiden!

Een houten poppenwagentje is ook erg leuk, ze vervoeren er bij ons wel meer in dan een pop: knuffel, blokken, spulletjes :D

De vertel-cd's van de Kijk en Luister Bijbel is ook al snel te begrijpen!

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 08 jun 2010 21:17

Leuk Petra85, hoe oud is Julian precies?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jun 2010 21:51

@schipje, bedoel je zo'n soort knikkerbaan zeg maar? een rond houten blokje erin, en het loopt dan vanzelf naar beneden?
Die kregen wij met de geboorte van Jurian, toen hij 10 maanden was hebben we hem uitgepakt, het 1 keer voorgedaan, en sindsdien doet hij het elke dag dat hij thuis speelt wel een poosje, dat is echt geweldig :)

Jurian kreeg voor zijn eerste verjaardag van ons een loopauto in de vorm van een bulldozer. Sinds een maand ofzo snapt hij hoe het moet en crosst hij er graag op rond. Verder muziekinstrumentjes, duplo (maar daar doet hij nu erg weinig mee), boekjes, autootjes en wat kleding. Ik vind het wel jammer dat hij in de winter jarig is, want zomerspeelgoed heeft hij dan zo weinig aan. maargoed, goeie reden voor oma en opa om tussendoor het een en ander te geven, zoals de zandbak ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 09 jun 2010 07:46

s
Schipje schreef:

Wij vragen voor Lenthe's eerste verjaardag een badje voor in de tuin (zo'n schelp), strand en bad speelgoed, cdtjes met Christelijke kinderliedjes en (bon voor) kijk en luister Bijbel.
Leuk vpk, scheelt maar een paar dagjes met onze dochters! :) Heb je ook al slingers enzo gekocht? Ik heb even bij de Hema ingeslagen, geweldig, wat een leuke dingen hebben ze daar! Ik wil alleen nog graag zo'n ballon in de vorm van een 1. Zondag is ze al jarig, ik vond het afgelopen jaar omgevlogen..... Soms voelt het alsof ik nog maar een paar maanden een kindje heb. Herkennen jullie dat?

Wij geven trouwens zelf zo'n, tja hoe noem je dat, dat een balletje wegrolt en dat komt dan steeds weer door een gaatje terug, je gooit het van bovenaf erin en het rolt zo naar beneden van links naar rechts..... heel vaag maar ik zou echt geen naam weten :lol: Hebben we in een houten speelgoedwinkel gekocht.

de kijk en luisterbijbel had ik inderdaad ook in gedachten ja, zo'n knikkerbaan en schelp zijn ook een goed idee! en een poppenwagen is inderdaad ook leuk.
ik heb ook slingers gekocht bij de hema! 2 van die 'uittrekguirlandes' paar gekleurde vlaggetjes en geruite/gebloemde vlaggetjes in allerlei kleuren. echt mooi spul daar ja! ik heb ook nog zelf van karton zo'n slinger gemaakt met: hoera emmabeth 1 jaar.
ik vind het ook omgevlogen het jaar...
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 09 jun 2010 08:10

J.A. Julian is 9,5 maand

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 09 jun 2010 08:56

Vanochtend op het cb geweest, Julian (de onze) is 68 cm en 7.080 gram. Was niet heel hard gegroeid t.o.v. vorige keer. We mogen gaan beginnen met hapjes en dan trekt het waarschijnlijk wel weer aan!
Maar ze waren al met al dik tevreden!

Hoera voor Julian =D>

Terug naar “Archief”