Gefeliciteerd TJ, Succes met de laaste loodjes!
En toen stond Julian opeens in de box!
En grappig dat ie t vondt. Papa en mama reuze trots, tja t kleintje wordt groot!
Moderator: Moderafo's
vpk schreef:=D> voor Julian!
wat geven/gaven jullie je kinders voor cadeautje op hun eerste verjaardag? en wat kregen ze van eventuele visite(familie/vrienden)? ik vind het zo lastig om iets te bedenken! voor onszelf al.. en iedereen begint nu ook te vragen wat ze haar zouden kunnen geven..
vpk schreef:=D> voor Julian!
wat geven/gaven jullie je kinders voor cadeautje op hun eerste verjaardag? en wat kregen ze van eventuele visite(familie/vrienden)? ik vind het zo lastig om iets te bedenken! voor onszelf al.. en iedereen begint nu ook te vragen wat ze haar zouden kunnen geven..
Schipje schreef:vpk schreef:=D> voor Julian!
Wij vragen voor Lenthe's eerste verjaardag een badje voor in de tuin (zo'n schelp), strand en bad speelgoed, cdtjes met Christelijke kinderliedjes en (bon voor) kijk en luister Bijbel.
Leuk vpk, scheelt maar een paar dagjes met onze dochters!Heb je ook al slingers enzo gekocht? Ik heb even bij de Hema ingeslagen, geweldig, wat een leuke dingen hebben ze daar! Ik wil alleen nog graag zo'n ballon in de vorm van een 1. Zondag is ze al jarig, ik vond het afgelopen jaar omgevlogen..... Soms voelt het alsof ik nog maar een paar maanden een kindje heb. Herkennen jullie dat?
Wij geven trouwens zelf zo'n, tja hoe noem je dat, dat een balletje wegrolt en dat komt dan steeds weer door een gaatje terug, je gooit het van bovenaf erin en het rolt zo naar beneden van links naar rechts..... heel vaag maar ik zou echt geen naam wetenHebben we in een houten speelgoedwinkel gekocht.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten