Moderator: Moderafo's
Kris schreef:Heb jij getuigenverklaringen gehoord dan of enorm overtuigend bewijs gezien op de camerabeelde na waarop ze de hotelkamer betreden en waarop je hem later alleen naar buiten ziet komen?
pol schreef:Dat inluizen is ook nog door mijn hoofd geschoten .Joran heeft een wereldwijde reputatie dat hij Natalee heeft vermoord. Nu vind ik het ook bar toevallig dat net op zijn kamer en net op 30 mei weer een meisje vermoord wordt gevonden. Het lijkt me dat als je een moord wilt plegen dit niet in de hotelkamer doet die op jou naam staat, dit is natuurlijk wel ontiegelijk stom en uitdagend.
schelpje3 schreef:Er zijn inmiddels beelden vrijgegeven> DAT snap ik niet. Waarom ? Wel had die gozer een hoop geld op zak, uit allerlei landen !
ZO rijk was zijn pa nu ook weer niet, allemaal "eerlijk" verdiend met pokeren ? Hij zal toch ook wel eens verloren hebben ?
Wat een miezerig leven heeft zo'n jongen eigenlijk !
Had ALLE kansen, pa had geld genoeg om een goede opleiding te bekostigen, en dan zo te leven![]()
Inmiddels is bewezen dat hij geld ontvangen van familie Holloway, als alles betaald zou zijn, zou hij aanwijzen waar het lichaam van Natalee ligt.
Dat pleit dan toch tegen hem ?
Vooralsnog behandelt de politie hem wel goed in Peru. Hij heeft een bedje in zn cel en krijgt 3 x per dag warm weten, bleeeh, moet er niet aan denken, net uit bed en warme maaltijd....
schelpje3 schreef:@Annet76: tjonge, dat hij jou niet als advocaat vraagt.
schelpje3 schreef:Er zijn inmiddels beelden vrijgegeven> DAT snap ik niet. Waarom ?
Wel had die gozer een hoop geld op zak, uit allerlei landen !
ZO rijk was zijn pa nu ook weer niet, allemaal "eerlijk" verdiend met pokeren ? Hij zal toch ook wel eens verloren hebben ?
Annet76 schreef:Een klein beetje terughoudendheid zou wel op z'n plaats zijn..
Mortlach schreef:Annet76 schreef:Een klein beetje terughoudendheid zou wel op z'n plaats zijn..
Ik vind dat er behoorlijk terughoudend gereageerd wordt. Ik lees vooral dat mensen vermoeden/denken dat ie gewoon schuldig is, maar nergens zie ik mensen roepen dat ie zonder proces van een klip gegooid moet worden ofzo.
Annet76 schreef:Ik vind dat er behoorlijk terughoudend gereageerd wordt. Ik lees vooral dat mensen vermoeden/denken dat ie gewoon schuldig is, maar nergens zie ik mensen roepen dat ie zonder proces van een klip gegooid moet worden ofzo.
Mortlach schreef:Annet76 schreef:Ik vind dat er behoorlijk terughoudend gereageerd wordt. Ik lees vooral dat mensen vermoeden/denken dat ie gewoon schuldig is, maar nergens zie ik mensen roepen dat ie zonder proces van een klip gegooid moet worden ofzo.
Dat begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je precies?
Mortlach schreef:Annet76 schreef:Ik vind dat er behoorlijk terughoudend gereageerd wordt. Ik lees vooral dat mensen vermoeden/denken dat ie gewoon schuldig is, maar nergens zie ik mensen roepen dat ie zonder proces van een klip gegooid moet worden ofzo.
Dat begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je precies?
Annet76 schreef:Hij kan het ook écht niet gedaan hebben.
Dat is niet aan ons om te bepalen; daar hebben rechters voor. Het is toch alleen maar goed als we daar wat terughoudend in zijn en ons niet laten meeslepen door allerlei media berichten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten