Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:Sinds ik van de week heb gehoort dat er 40.000!! prostituees naar zuid-afrika gaan om te voorkomen dat de zuid-afrikaanse meisjes en vrouwen massaal aangerand en verkracht worden ben ik er FEL op tegen om ook maar een cent daaraan mee te betalen door alleen al tv te kijken, waar dus het kijkcijfer van stijgt en er dus aan mij verdient word.
Schipje schreef:Sinds ik van de week heb gehoort dat er 40.000!! prostituees naar zuid-afrika gaan om te voorkomen dat de zuid-afrikaanse meisjes en vrouwen massaal aangerand en verkracht worden ben ik er FEL op tegen om ook maar een cent daaraan mee te betalen door alleen al tv te kijken, waar dus het kijkcijfer van stijgt en er dus aan mij verdient word.
schelpje3 schreef:Ik zou als bedrijf juist geen reclame kopen tussen de wedstrijden. Wat gaan mensen doen ? Plassen ! Er is wel eens onderzoek gedaan en idd, in de pauze werd het waterverbruik fors hoger. Of je gaat een biertje uit de koelkast halen, iemand bellen enz.
Overigens heb ik me wel weer verbaasd over het geval Robben. Hij heeft op zaterdagmiddag "slechts" een hamstringblessure. Jij en ik worden met paracetamol en rust door de HAP naar huis gestuurd. Kijk het een paar dagen aan. Hij mag op zondag !!! door de scan. Daar moet het klootjesvolk voor op de wachtlijst.
Er werd in juli iets geconstateerd in de long van mijn zoon, eind september mocht hij door de scan.
Ja ja ja, de belangen zijn groot.
Maar is het mogelijk dat de KNVB zich toch inkoopt in zo'n ziekenhuis ? Dus voor de scan betaalt ? Er was geen levensbedreiging, dus....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten