Kris schreef:schelpje3 schreef:@Kris: Pa werd van meer dingen verdacht, hij was immers ook nog (aankomend) rechter ?
Dat wist ik niet. Weet je toevallig waarvan hij verdacht werd en waarom?
Hij had verhalen verzonnen, misbruik gemaakt van zijn functie, medeplichtigheid, tis niet niks he ?
Wat vond je precies opmerkelijk aan die uitzending van P&W?
Eerstens was het wel logisch dat ze er waren, P&W hebben zowat iedereen in hun programma.
Ik vond (naderhand dus) de uitzending opmerkelijk, dat er betaald was. Hallo, free publicity ! Niet genoeg ?
Weet jij niet dat Joran aan het einde van de uitzending, tijdens de aftiteling, Peter R een glas wijn in zn gezicht gooide ?De feiten en speculaties werden door elkaar gehusseld, steeds kreeg je andere dingen te lezen en horen.
Correct. Ook van Joran's zijde. Dat is de reden voor mijn betiteling van Joran van der Sloot als pathologisch leugenaar.
Precies, Joran doet en deed er zelf aan mee, hij vertelt steeds iets anders, geniet ook van media-aandacht.Zoals er bijv omgegaan met de moord op dat andere meisje, anderhalf jaar geleden, ook op 1 v.die eilanden, okay, dat meisje werd snel gevonden en de dader ook, maar toch was het anders.
Ik begrijp niet goed wat je hiermee bedoelt.![]()
Marlies v.d. Couwen, het schiet me net te binnen, zij is op Curacao vermoord.Later dook Joran op in Thailand (tsss, mn geheugen is niet alles meer) en weer kreeg je zo'n uitzending, die ik overigens niet gezien heb.
Dat heb ik destijds ook gehoord ja. Hij werd geloof ik verdacht van vrouwenhandel of zo. Maar ook dat is nooit bewezen en het is gebleven bij de geruchten (o.a. veroorzaakt door Peter R. de Vries, al dan niet terecht).Het is altijd op zondag en dan heb ik geen zin om mijzelf en mn gezin te laten vervuilen met die kijkbuis.
Ik kijk sowieso weinig tv.Soms kijk ik dingen terug op internet.
Patrick, beste Kris, is nadien nog 2 maal in het nieuws geweest !
Al snel bleek dat hij losse handjes had, zijn vrouw deed aangifte. Ze had een enorme bloeduitstoring op haar been. Later trok ze hem geloof ik in.![]()
Paar maanden geleden heeft hij vastgezeten wegens drugsbezit.
Dus.....
Dat wist ik niet. Maar ik ben dan ook veel in het buitenland geweest de laatste jaren en heb lang niet alles gevolgd.
Nou zo leer jij dus ook iets van mij.