Ben ik nou de enige die zich ergert aan de voetbal-gerelateerde reclames hier op REFOWEB, boven dit topic?
Ze staan er te vaak!
Gij geheel anders, behalve als het geld opbrengt?
Moderator: Moderafo's
pannenkoek schreef:hmmm hier op de vrijgemaakte school krijgen ze een verkorte lesdag. Daarna gaan ze voetbal kijken.
er wordt geen vrije dag gegeven voor bid en dankdag, maar lessen verkorten en voetbal kijken doen ze wel.
Een beetje krom!
Kris schreef:Voor een vrijgemaakte school is dat raar ja. Voor een openbare school volstrekt normaal.
Spons schreef:nee , maar als het je niet aan staat, sla je dit topic toch gewoon over jij hebt immers de keuze om dat te doen !
Kris schreef:Het is wel degelijk een onschuldig spelletje.
JeeWee schreef:
Wat er van gemaakt is, is verre van onschuldig! Het is waanzin ten top. Het houdt je af van de Heere en Zijn dienst.
De mens staat hier centraal en het hele circus er om heen.
Nina87 schreef:Zolang je er op een gezonde manier mee omgaat is er niks mis met voetbal kijken. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat voetbal op zichzelf slecht is: het is een bepaalde groep mensen die hierin doordrijft.
JeeWee schreef:Er is van alles mis met dit voetbal!
Het is een commerciële gekte, waar God geen plaats heeft. Alles we we doen, moet toch tot eer van God zijn?
Het neemt mensen in beslag, houdt ze bij God vandaan en....
laten we nou eens heel eerlijk zijn. Je hoeft het hier niet eens hart op te zeggen, maar ik kán niet geloven dat een wedergeboren christen geniet van deze waanzin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten